  • Data: 2010-01-03 20:29:19
    Temat: Re: Kto doradzi linuksiarzowi?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > Media Center w 7-ce obsługuje się naprawdę intuicyjnie na ekranie TV -
    > jeden program do muzyki, filmów, zdjęć jako klient-server (udostępnianie
    > biblioteki w sieci lokalnej z poziomu WMP) - jest to wygodne.
    > Niestety nie wszystko jest piękne i różowe (jak to u M$), ale już
    > znalazłem jeśli nie przyczynę to sposób na obejście problemu.
    > Wiele współczesnych serwisów multimedialnych wprost wymaga obecności
    > WMP/DRM, jak np. cineman.pl, tvp.pl, więc przesadne kastrowanie systemu
    > to syzyfowe prace IMHO.

    Nie korzystam, sparzyłem się na kiepskości rozwiązań oficjalnych. Chcę
    kupić film i mieć film, a nie jakieś coś, z kapusiami gratis. Np. nie
    użyję już żadnego płatnego oprogramowania do robienia muzyki. Freeware
    jest za darmo, bardzo dobre i nie ma kretyńskich zabezpieczeń, które
    wiecznie się pierdzielą. Cóż, tak to jest jak się traktuje każdego jak
    złodzieja. Ale to inna historia i nie na temat.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl