  • Data: 2020-05-07 19:55:10
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    >>> https://www.money.pl/gospodarka/koronawirus-w-polsce
    -i-na-swiecie-a
    >>> na
    >>> lizujemy-dane-dot-smiertelnosci-w-hiszpanii-lombardi
    i-i-polskich-du

    > Może dlatego że nie są reprezentatywne?
    > Niemcy sami się przyznali że liczą jak im wygodnie, czyli wirus jest
    > na samym końcu przyczyn.
    > Poza tym ktoś wybrał tylko 24 kraje, może dlatego że tylko te dały
    > dokładne dane?
    > Nie wiadomo, ale widać trend, zawsze na wiosnę był zniżkowy, teraz
    > była zwyżka i to ostra, teraz już powinno powoli wszędzie w europie
    > spadać poza wschodem (Białoruś, Rosja).

    W jakim sensie dane nie sa reprezentatywne?
    Przeciez tu własnie mowa o danych które to dziwne liczenie omijaja bo
    biora pod uwage ogólno liczbe zgonów.
    Dzieki temu unikamy efektu "roznych sposobów kwalifikowania do covid".

    Z tego co widze w danych zródłowych sa dane zarówno z Niemiec jak i z
    Austrii czy Danii.
    Naszych nie ma...

    > Nawet gdyby wszystkich wrzucili do worka covid to i tak mniej ludzi
    > umarło niż
    > w poprzednich latach, zakłady pogrzebowe podają że mają spadek o
    > 40%, to sporo.
    > A gdyby tak nie było to przecież by nie płakały, a zmarli byliby
    > upychani po kątach,
    > wczoraj widziałem w TTV samochody chłodnie na parkingach w
    > brooklyn-ie w NY bo się kostnicach nie mieszczą, tyle mają trupów.

    Janusz please, sprawdz najpierw zanim napiszesz.
    W marcu umarło 200 osób wiecej niz w marcu zeszłego roku.
    I to pomimo shutdownu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"