  • Data: 2020-05-07 23:59:35
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Może zacznij od siebie :)

    Chetnie. Tylko prosze konkretnie.

    > Gdzie, w Polsce?

    Tak. w Polsce.

    > Popatrz na te wykresy, Holandia dane z ostatnich 30 lat, tygodniowo
    > https://i.redd.it/th4sc5sgzjw41.png
    > widać wyraźny pik i zahamowany powszechną kwarantanną (ciekawe co by
    > było bez niej).
    > tu Francja dane dzienne
    > https://vader.joemonster.org/upload/riy/182976300c23
    0b97tk38hvhqzv41.
    > jpg Anglia i Walia
    > https://ichef.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/16645/pr
    oduction/_1118717
    > 19_mortality_01-nc.png
    >
    > Hiszpania dzienny
    > https://i.redd.it/ual3xqfxs5t41.jpg
    >
    > Nadal uważasz że to tylko mały przyrost?

    Z którą moją wypowiedzią polemizujesz?
    Napisałes ze w PL jest spory spadek zgonów.
    Odpisałem ci ze to nieprawda, ze zgonów jest 200 wiecej niz w marcu rok
    temu. (porównujac miesiac do miesiaca)
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/195223
    0,1,marzec-nie-taki-
    zabojczy-nie-bylo-rekordowej-liczby-zgonow.read

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko