  • Data: 2020-05-10 13:44:16
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-10 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Probujesz mnie przekonac do czegoś? Ja nigdzie nie twierdziłem ze w
    > tamtych krajach nie widac piku.
    > Zastanawiam sie dlaczego niektore kroaje ktore sie zamkneły maja mniej
    > ofiar a u nas niewiele ale jednak wiecej.
    > Zastanawiam sie dlaczego taka Szwecja ma tak dobre wyiki w stosunku do
    > krajów Południa.
    Zamiast powtarzać mity o Szwecji popatrz na :
    https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
    Szwecja 319zmarłych/milion, jest w ścisłej czołówce za Hiszpanią 569,
    Włochami 503,
    UK 465, Francją 403.
    Za nią daleko sa np Duńczycy 91, Niemcy 90, Austria 69.

    > Ale nigdzie nie twierdziłem, ze nie widac piku...

    > Moze...
    > Tyle ze z tego co mowili, u nas wypadków mniej ale trupów wiecej.
    > Powod - ludzie jezdza jak wariaci i ewentualne wypadki maja wieksze
    > konsekwencje.
    Ale ogólnie wypadków z trupami jest podobno podobnie jak w poprzednich
    latach,
    więc ogólnie mniej wypadków ale konsekwencje takie same.

    > Nic w tym zreszta zaskakujacego - jak tylko zaczeła sie pandemia to
    > pisałem ze tak bedzie bo widziałem co debile robią na pustych drogach.
    > Policja zorientowała się po miesiacu bo przez miesiac trudno było
    > jakikolwiek radiowóz na drodze zobaczyc.
    To prawda ale już ostatnio widziałem że sie 'obudzili' czyli odrobili z
    robotą
    przy kwarantannach i zaczynają się pojawiać na drogach.

    --
    Janusz