  • Data: 2020-05-10 15:59:27
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Zamiast powtarzać mity o Szwecji popatrz na :
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
    > Szwecja 319zmarłych/milion, jest w ścisłej czołówce za Hiszpanią 569,
    > Włochami 503,
    > UK 465, Francją 403.
    > Za nią daleko sa np Duńczycy 91, Niemcy 90, Austria 69.

    Znowu wracasz do porownywania danych smierci na koronavirusa.
    A wydawało sie, że juz doszlismy do porozumienia(?), ze te dane sa trudne
    do porownywania bo jedne kraje wliczaja tylko zgony zdiagnozowanych a
    inne wszystkich łacznie z tymi u ktorych tylko podejrzewa sie covid.

    Masz dane ze Szwecji a propos łącznej ilosci zgonów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."