  • Data: 2020-05-08 15:13:38
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-07 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Chetnie. Tylko prosze konkretnie.

    > Tak. w Polsce.
    To czemu zakłady pogrzebowe płaczą że mają mniej o 40%?

    0b97tk38hvhqzv41.
    oduction/_1118717

    > Z którą moją wypowiedzią polemizujesz?
    "Przeciez tu własnie mowa o danych które to dziwne liczenie omijaja bo
    biora pod uwage ogólno liczbe zgonów.
    Dzieki temu unikamy efektu "roznych sposobów kwalifikowania do covid".

    no i wcześniejsze
    "Druga sprawa która budzi moje watpliwości to;
    "Wszystko przez sposób klasyfikowania ofiar. W wielu krajach - w tym
    również w Polsce - oficjalne statystyki są budowane głównie na bazie
    potwierdzonych lub podejrzewanych zakażeń (np. w Belgii). A przecież
    często ustalenie powodów śmierci jest skomplikowane."

    > Napisałes ze w PL jest spory spadek zgonów.
    > Odpisałem ci ze to nieprawda, ze zgonów jest 200 wiecej niz w marcu rok
    > temu. (porównujac miesiac do miesiaca)
    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/195223
    0,1,marzec-nie-taki-
    > zabojczy-nie-bylo-rekordowej-liczby-zgonow.read
    Bo innych było mniej? bo te zgony nie są równo rozłożone i są miejsca
    gdzie jest
    mniej (te mityczne 40%) a są gdzie jest wiecej?
    Popatrz na Bergamo, ta mieli przyrost prawie 400%, ten rejon 'dał'
    większość zgonów we Włoszech. U nas to też nie jest równo rozłożone,
    popatrz na tą mapę, co prawda to nie są zgony tylko zarażeni ale daje
    jakiś obraz rozłożenia epidemi w kraju.
    https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1ALMh-_
    iOhBUnrJJNpc0_33f6NzFCICdg&ll=52.555960390954795%2C1
    9.411507260350163&z=7

    --
    Janusz