  • 21. Data: 2011-03-08 16:55:26
    Temat: Re: Korektor siły hamowania
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:il5gbb$1bt3$1@news2.ipartners.pl...

    > Pytaj śmiało czego dokładnie nie zrozumiałeś, wytłumaczę.

    Ok, najpierw napisz mi co to znaczy "korektor wlacza sie" ?:)

    sz

  • 22. Data: 2011-03-08 17:43:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-08 16:54, szufla pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski"<j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:il5gbb$1bt3$1@news2.ipartners.pl...

    > Ok, najpierw napisz mi co to znaczy "korektor wlacza sie" ?:)

    To znaczy, że zaczyna odcinać przepływ cieczy pomiędzy pompą hamulcową a tłoczkiem.

  • 23. Data: 2011-03-08 18:16:17
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > To znaczy, że zaczyna odcinać przepływ cieczy pomiędzy pompą hamulcową a
    > tłoczkiem.

    A normalnie jak stoi z nieobciazona tylna osia to nie odcina, czyli jest
    wylaczony, tak?:)

    sz.

  • 24. Data: 2011-03-08 18:44:42
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Brak korektora może być mało odczuwalny poza ostrym hamowaniem na suchym.

    Bedzie dokladnie odwrotnie, czyli bardzo odczuwalne na sliskim.

    sz.

  • 25. Data: 2011-03-08 19:06:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > Nie żebym namawiał ale skutki wcale nie muszą być jakieś tragiczne.
    > Tylne hamulce z defaultu są projektowane jako słabsze (np. mniejsze
    > tarcze, mniejsza średnica tłoczków czyli siła) i trudniej się blokują.
    > Brak korektora może być mało odczuwalny poza ostrym hamowaniem na
    > suchym.

    Nie pisz takich idiotyzmów, bo jeszcze ktoś Ci uwierzy i kogoś zabije np.
    podczas awaryjnego hamowania na mokrym zakręcie gdy postawi go bokiem i
    wyrzuci na przeciwny pas.

  • 26. Data: 2011-03-08 19:12:13
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-08 18:16, szufla wrote:

    > A normalnie jak stoi z nieobciazona tylna osia to nie odcina, czyli jest
    > wylaczony, tak?:)

    a jak masz telewizor na standby to on jest włączony czy wyłączony?

    gacek

  • 27. Data: 2011-03-08 19:20:46
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 7, 2:56 pm, "White Power " <l...@g...pl>
    wrote:
    > Jaka bardzo b dzie odczuwalna r nica ja si go pozb d ?
    > Pacjent to golf III 1.4.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Wydluzy sie droga hamowania awaryjnego zakladajac, iz jezdzisz na tyle
    dobrze, ze przy takim hamowaniu zdolasz utrzymac kontrole nad
    pojazdem.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 28. Data: 2011-03-08 20:55:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-08 10:39, J.F. pisze:

    > golf 3 ? On juz pewnie ma abs :-)

    To też może tłumaczyć dlaczego _zablokowanie_ tyłu się nie udaje ;)

  • 29. Data: 2011-03-08 20:56:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Ale co z tego że na rolkach hamuje i nawet równo?

    Problem pytającego jest taki, że tył hamuje mu za słabo i chce w związku
    z tym demontować korektor.

    Jeżeli ma racje, to będzie to do zmierzenia na rolkach że siła hamowania
    tyłu jest bardzo niska, co może mieć przyczynę np. w zaciętym
    mechanizmie sterowania korektorem.

    Natomiast najprawdopodobniej jest tak jak miało być - tzn. problemy z
    blokowaniem tylnych hamulców na przyczepnej nawierzchni są normalnym
    objawem działania tam korektora siły hamowania. Po to go zamontowano :)

  • 30. Data: 2011-03-08 21:00:31
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > a jak masz telewizor na standby to on jest włączony czy wyłączony?

    Jest wlaczony bo pobiera prad, tylko nie wiem co ma piernik do wiatraka ?

    sz.