eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorektor siły hamowania › Re: Korektor siły hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Tue, 08 Mar 2011 20:56:11 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korektor siły hamowania
    References: <il3da1$f0j$1@inews.gazeta.pl>
    <4d753b42$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    <il3f49$mdf$1@inews.gazeta.pl>
    <4d754357$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4d7689da$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.103.242
    X-Trace: 1299614170 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2442 83.23.103.242:38768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355492
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 14:22, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-03-07 21:43, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Natomiast w stosunki do obecnej sytuacji - oczywiście jeżeli ten
    >> korektor który masz jest sprawny (do sprawdzenia w SKP na rolkach czy
    >> tył w ogóle hamuje i czy hamuje równo), to wielkich cudów nie oczekuj.
    >
    > Ale co z tego że na rolkach hamuje i nawet równo?

    Problem pytającego jest taki, że tył hamuje mu za słabo i chce w związku
    z tym demontować korektor.

    Jeżeli ma racje, to będzie to do zmierzenia na rolkach że siła hamowania
    tyłu jest bardzo niska, co może mieć przyczynę np. w zaciętym
    mechanizmie sterowania korektorem.

    Natomiast najprawdopodobniej jest tak jak miało być - tzn. problemy z
    blokowaniem tylnych hamulców na przyczepnej nawierzchni są normalnym
    objawem działania tam korektora siły hamowania. Po to go zamontowano :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: