  • 1. Data: 2011-03-07 08:30:58
    Temat: Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    zakladajac opony przygladalem im sie bardzo uwaznie i uznalem, ze skoro
    nie ma zadnej strzalki z napisem 'rotation' a bieznik wyglada symetrycznie
    to zapewne nie jest kierunkowy, ale teraz powyzej 80km/h od opon slychac
    dosc glosny szum, wiec chyba jednak cos jest nie tak. Czy Waszym zdaniem
    ten bieznik jest kierunkowy?

    http://www.opony-go.pl/media/uploaded/source/1268989
    522FIRESTONE_MULTIHAWK.jpg

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 2. Data: 2011-03-07 08:37:35
    Temat: Re: Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 08:30, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > to zapewne nie jest kierunkowy, ale teraz powyzej 80km/h od opon slychac
    > dosc glosny szum, wiec chyba jednak cos jest nie tak. Czy Waszym zdaniem

    Wg mnie nie jest. Jak obrócisz oponę o 180 stopni będzie się tak samo
    układał.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-03-07 08:46:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 07 Mar 2011 08:37:35 +0100) ktos podajacy sie za Grejon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    522FIRESTONE_MULTIHAWK.jpg

    > Wg mnie nie jest. Jak obrócisz oponę o 180 stopni będzie się tak samo
    > układał.

    A skad w takim razie moze brac sie ten szum? W internecie nie moge znalezc
    informacji o tym biezniku...

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 4. Data: 2011-03-07 08:49:23
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-07 08:30, Piotr Klimek pisze:
    > Czy Waszym zdaniem
    > ten bieznik jest kierunkowy?

    Nie jest.
    W fabce miałem takie opony, wydawały mi się ciche (w porównaniu z
    matadorem).
    P.

  • 5. Data: 2011-03-07 08:53:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 07 Mar 2011 08:49:23 +0100) ktos podajacy sie za Pan Piskorz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie jest.
    > W fabce miałem takie opony, wydawały mi się ciche (w porównaniu z
    > matadorem).

    No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc przyczyna
    tego halasu?

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 6. Data: 2011-03-07 09:03:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 08:46, Piotr Klimek pisze:

    > A skad w takim razie moze brac sie ten szum? W internecie nie moge znalezc
    > informacji o tym biezniku...

    A przeczytaj jeden z wczorajszych wątków - padające łożysko.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-03-07 09:06:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 07 Mar 2011 09:03:53 +0100) ktos podajacy sie za Grejon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A przeczytaj jeden z wczorajszych wątków - padające łożysko.

    Tez bym tak powiedzial, gdyby nie to, ze halas pojawil sie natychmiast po
    zalozeniu innych opon.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 8. Data: 2011-03-07 09:25:21
    Od: remove_this <"baracze(remove_this)k"@toya.net.pl>

    > No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc
    przyczyna
    > tego halasu?

    Ja mam Firestone Multihawk i Winterhawk 2 i zaraz po założeniu również
    słychać spory szum. Ale mija on po około tygodniu jazd :) Pewnie opona
    musi się ułożyć. BTW Bardxzo dobre tanie opony

    Pozdro
    Baraczek

  • 9. Data: 2011-03-07 09:27:58
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-07 08:53, Piotr Klimek pisze:
    > No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc przyczyna
    > tego halasu?

    Zbadaj ciśnienie w oponach.
    Moje ciche wrażenie miałem ze 165, Twoje pewnie są szersze.
    P.

  • 10. Data: 2011-03-07 09:28:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 07 Mar 2011 09:25:21 +0100) ktos podajacy sie za remove_this
> [...]

    > słychać spory szum. Ale mija on po około tygodniu jazd :) Pewnie opona
    > musi się ułożyć. BTW Bardxzo dobre tanie opony

    Zrobilem na tych oponach 400km, wiec jak by sie mialo samo naprawic to
    pewnie by tak sie stalo.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02