  • Data: 2015-10-29 10:35:04
    Temat: Re: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Od: Nix <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-29 o 10:11, sirapacz pisze:
    > jak widzisz roznice to znaczy ze grzebiesz we wlasciwym miejscu:) moze
    > ta sprezyna juz zmeczona jest i zaslabo dociska albo miejsce jest
    > usyfione i nie przylegają dokładnie te podkładki/powierzchnia zamykająca
    > odpływ oleju

    Tak, różnica na plus jest znaczna.

    Ta sprężyna mimo wszystko jest silna... oczywiście nie jestem w stanie
    ocenić jej siły w stosunku do nowej, ale po różnych forach wyczytałem że
    2-3 mm taka sprężyna potrafi się ścisnąć i tyle jej brakuje, tyle ludzie
    podkładają ...

    Sprężyna jest na tyle silna ( a dojście kiepskie) że zakręcenie korka (
    czyli napięcie sprężyny) musieliśmy robić we DWIE osoby- jedna napięła
    korek, druga w tym momencie "złapała gwint"

    Ten tłoczek tak wygląda:
    http://www.mickey-garage.com/aktualnosci/41/nylonowy
    -tloczek-do-pomp-oleju-do-silnikow-c20xelet

    Rozumiem, że przylgnia - czoło tłoczka to część zamykająca
    zawór/trzymająca szczelność/ Ta przylgnia jest naciskana przez sprężynę
    i ma być szczelna w gnieździe w pompie.

    Ponieważ przylgnia wygląda na nieuszkodzoną, to mogę jedynie podejrzewać
    nieszczelność na gnieździe wewnątrz pompy?

    No ale tam się normalnie nie da zajrzeć, chyba że kamerką inspekcyjną,
    bo kanał zaworka ma ok 9-10 cm długości i średnicę rzędu 12mm...

    pzdr! Nix