eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniemRe: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
  • Data: 2015-10-29 11:32:11
    Temat: Re: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Od: Viola <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-10-29 o 10:35, Nix pisze:
    > W dniu 2015-10-29 o 10:11, sirapacz pisze:
    >> jak widzisz roznice to znaczy ze grzebiesz we wlasciwym miejscu:) moze
    >> ta sprezyna juz zmeczona jest i zaslabo dociska albo miejsce jest
    >> usyfione i nie przylegają dokładnie te podkładki/powierzchnia zamykająca
    >> odpływ oleju
    >
    > Tak, różnica na plus jest znaczna.
    >
    > Ta sprężyna mimo wszystko jest silna... oczywiście nie jestem w stanie
    > ocenić jej siły w stosunku do nowej, ale po różnych forach wyczytałem że
    > 2-3 mm taka sprężyna potrafi się ścisnąć i tyle jej brakuje, tyle ludzie
    > podkładają ...
    >
    > Sprężyna jest na tyle silna ( a dojście kiepskie) że zakręcenie korka (
    > czyli napięcie sprężyny) musieliśmy robić we DWIE osoby- jedna napięła
    > korek, druga w tym momencie "złapała gwint"
    >
    > Ten tłoczek tak wygląda:
    > http://www.mickey-garage.com/aktualnosci/41/nylonowy
    -tloczek-do-pomp-oleju-do-silnikow-c20xelet
    >
    >
    > Rozumiem, że przylgnia - czoło tłoczka to część zamykająca
    > zawór/trzymająca szczelność/ Ta przylgnia jest naciskana przez sprężynę
    > i ma być szczelna w gnieździe w pompie.
    >
    > Ponieważ przylgnia wygląda na nieuszkodzoną, to mogę jedynie podejrzewać
    > nieszczelność na gnieździe wewnątrz pompy?
    >
    > No ale tam się normalnie nie da zajrzeć, chyba że kamerką inspekcyjną,
    > bo kanał zaworka ma ok 9-10 cm długości i średnicę rzędu 12mm...
    >
    > pzdr! Nix


    Po zastanowieniu... myślę że powinno pomóc dotarcie gniazda zaworu (
    gniazdo chyba jest aluminiowe jak i cała pompa?) Bo to przyleganie tłoka
    do gniazda jest nieszczelne, skoro tłok jest z utwardzaną powierzchnią (
    jak tłoczek hamulcowy w zacisku tarczowego) to raczej "zużyte " jest
    gniazdo...

    Musiałbym mieć odpowiednio dobrany trzpień dokładnie o średnicy
    tłoczka i z jakimś materiałem ściernym ( jakim?) na powierzchni czołowej...

    Tyle że pozostałyby zanieczyszczenia wewnątrz, które trudno byłoby usunąć...

    CZy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak to zrobić bez ściągania pompy?
    Np. nowy zaworek, choćby ten NYLONOWY może uszczelnić lepiej ?

    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: