eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pawel G." <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Date: Fri, 27 Feb 2015 18:17:25 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <mcq8rg$uge$1@news.supermedia.pl>
    References: <54ecbbcd$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <mck787$le2$1@adenine.netfront.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54ede897$0$2171$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p...@4...com>
    <54efa698$0$26905$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mcq06n$ppm$1@news.supermedia.pl>
    <54f08eae$0$19315$65785112@news.neostrada.pl>
    <mcq3rp$ro4$1@news.supermedia.pl>
    <54f09ced$0$31932$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: triskel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.supermedia.pl 1425057456 31246 212.180.164.12 (27 Feb 2015 17:17:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Feb 2015 17:17:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <54f09ced$0$31932$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1068146
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2015-02-27 17:35:
    > Nie wlaczyli ci tego zaraz po zakupie tych kart ?
    Nie, "lata" później.

    >> Teraz tam nadal dla mnie wygrywa T-debilna usługa płatnego(!)
    >> sprawdzenia stanu konta. Aż dziwię się, że banki tego jeszcze nie
    >> podchwyciły. ;]
    >
    > Rzeklbym, ze to w praktyce malo uciazliwe jest. Tzn unikanie placenia,
    > nie wysokosc oplaty :-)
    No ja też unikam skutecznie (w 100%)... w innej sieci. ;P

    > Nie wiem o co im chodzi, bo klientow faktycznie odstrasza.
    > Ale moze nie chca takich klientow :-)
    A klienci nie chcą takich OPów? ;P

    > Aktualny zarzut do T-mobile to raczej strona www - zadnych danych jasno
    > wylozonych, trzeba sie przez wszystko przedzierac ... a w d*, naucza sie
    > jasno przedstawiac oferte, to moze laskawie do nich wroce ...
    > Ale to nie tylko oni, chyba juz wszyscy tak maja.
    Nie może być jasno, bo cyt. "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie
    zrobić w ch... za moją kasę." :/

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: