eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-27 21:55:10
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Grzegorz Jablonski z dnia: 2015-02-27 21:42:
    > On 27.02.2015 16:52, Pawel G. wrote:
    >>
    >> U mnie ta debilna usługa "wygrała"... skutkując szybką zmianą OPa. Teraz
    >> tam nadal dla mnie wygrywa T-debilna usługa płatnego(!) sprawdzenia
    >> stanu konta. Aż dziwię się, że banki tego jeszcze nie podchwyciły. ;]
    >>
    >
    > Jak nie jak tak. Sprawdzenie salda w bankomacie kosztuje niekiedy.
    Jasne, w obcym. A tu jest jak w swoim. :]


    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: