eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-27 18:17:25
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2015-02-27 17:35:
    > Nie wlaczyli ci tego zaraz po zakupie tych kart ?
    Nie, "lata" później.

    >> Teraz tam nadal dla mnie wygrywa T-debilna usługa płatnego(!)
    >> sprawdzenia stanu konta. Aż dziwię się, że banki tego jeszcze nie
    >> podchwyciły. ;]
    >
    > Rzeklbym, ze to w praktyce malo uciazliwe jest. Tzn unikanie placenia,
    > nie wysokosc oplaty :-)
    No ja też unikam skutecznie (w 100%)... w innej sieci. ;P

    > Nie wiem o co im chodzi, bo klientow faktycznie odstrasza.
    > Ale moze nie chca takich klientow :-)
    A klienci nie chcą takich OPów? ;P

    > Aktualny zarzut do T-mobile to raczej strona www - zadnych danych jasno
    > wylozonych, trzeba sie przez wszystko przedzierac ... a w d*, naucza sie
    > jasno przedstawiac oferte, to moze laskawie do nich wroce ...
    > Ale to nie tylko oni, chyba juz wszyscy tak maja.
    Nie może być jasno, bo cyt. "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie
    zrobić w ch... za moją kasę." :/

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: