  • Data: 2011-04-14 21:22:16
    Temat: Re: Konkurs fotograficzny
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biblioteka Miejska w Cieszynie przyłączyła się do europejskiej
    > inicjatywy Przyłapani na czytaniu, której głównym celem jest
    > promowanie czytelnictwa za pomocą różnych mediów. Cieszyńska
    > biblioteka ogłaszając konkurs fotograficzny Przyłapani na czytaniu,
    > chce pokazać, iż czytanie może stanowić świetną rozrywkę i być jedną z
    > atrakcji, którymi wypełniamy swój wolny czas.
    >
    > Więcej:
    > http://dybowski.pl/nic

    Nadziałem się na Twój tekst o autoportrecie i jak wszystko w temacie portretu
    musiałem przeczytać. Za bardzo histeryzujesz. Te zdjęcia wywołują szybki
    uśmiech z politowania. Twój dyskomfort i jego wyobrażenie u autora biorą się z
    robienia na serio czegoś nie serio. Autor wykonał tak zdjęcia, a Ty tak do nich
    podchodzisz. Klasyczny przykład porozumienia na poziomie drewna.

    Fajnie napisane o klawiaturze:)

    marek