  • 21. Data: 2014-05-30 14:37:09
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-30 14:07, Myjk pisze:
    > Fri, 30 May 2014 13:58:07 +0200, AL

    > Ale skąd to przeświadczenie, że mandaty reperuja budżet? Przecież to kropla
    > w morzu. Żadna partia nie wyeliminuje mandatów, bo mandatów domaga się
    > _społeczeństwo_. To, że paru PMSowiczom to nie odpowiada, uważają to za
    > głupotę, nie znaczy że są w większości (a nie są).

    Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie. I
    teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2014-05-30 14:51:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 14:37:09 +0200, Grejon

    > Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie.

    Są, bo muszą być -- na tym polega budżet. Ktoś sobie ubzdurał, że państwo
    na tym zarabia krocie i wziął sobie za tarczę przy walce z mandatami.
    Reszta podchwyciła i temat się ślizga...

    > I teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

    Chyba media robią pod siebie, bo nie mają ważniejszych tematów.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2014-05-30 15:01:03
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 13:58:15 +0200, Myjk napisał(a):

    > Fri, 30 May 2014 10:38:30 +0200, Jaroslaw Postawa

    > Tak, dlatego właśnie w 2005 wygrało PiS, bo komuchy dały plamę. ;P

    PiS jest partią prawdziwie prawicową? W którym miejscu?

    --
    Franc

  • 24. Data: 2014-05-30 15:11:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 May 2014 14:51:27 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Są, bo muszą być -- na tym polega budżet.

    E że jak?
    Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich maksymalizowanie, to ma
    być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w budżecie do zrealizowania.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 25. Data: 2014-05-30 15:13:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-30 14:51, Myjk pisze:
> [...]
    > na tym zarabia krocie i wziął sobie za tarczę przy walce z mandatami.
    > Reszta podchwyciła i temat się ślizga...

    No właśnie - muszą? Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie
    przestrzegali przepisów?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 26. Data: 2014-05-30 15:17:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 15:01:03 +0200, Franc

    > PiS jest partią prawdziwie prawicową? W którym miejscu?

    A, sorry. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2014-05-30 15:34:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200 osobnik zwany szerszen
    napisał:

    > E że jak?
    > Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
    > maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
    > budżecie do zrealizowania.

    powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane wpływy
    również z mandatów. To, że dziennikarzyny uważają, że to jest założenie
    ile policja ma ich wystawić to bzdura

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2014-05-30 15:41:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 May 2014 13:34:11 +0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane wpływy

    Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie wpisywać
    miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są tylko miliony, a i to
    raptem dziesiątki.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 29. Data: 2014-05-30 15:51:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200, szerszen

    > E że jak? Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
    > maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
    > budżecie do zrealizowania.

    Jesteś w błędzie, znowu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2014-05-30 15:53:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200, szerszen

    > Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
    > wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
    > tylko miliony, a i to raptem dziesiątki.

    Borze... :D

    --
    Pozdor Myjk