  • 31. Data: 2014-05-30 15:53:39
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 May 2014 15:13:07 +0200, Grejon

    > No właśnie - muszą?

    Tak, muszą.

    > Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie
    > przestrzegali przepisów?

    To pytanie jest tendencyjne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2014-05-30 16:02:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 May 2014 15:53:04 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Borze... :D

    drzewa to ty zostaw w spokoju ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 33. Data: 2014-05-30 16:43:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zlotousty Kaczynski, ktory obecnie na wszystkie strony pluje jadem, nie
    > mowi jak chce poprawic gospodarke - on po prostu 'idzie po wladze'
    > Zobaczycie co sie stanie jak swita pisowska obejmie wladze - nic sie nie
    > zmieni lub zmieni sie na gorsze.

    Zobaczymy, tylko jakos do ku..wy nedzy mnie i podejrzewam wiekszosci,
    ekonomicznie to lepiej bylo za Kaczynskiego, wiec skoncz pierdzielic te
    farmazony.
    Co ty chcesz mi udowodnic?
    Przez 7 lat rzadzenia tego przyglupa cos sie poprawilo oprocz tego, ze
    dostal potezna kase z UE ?

    > W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom,
    > ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

    No i jak tu nie wierzyc, ze Tusk swoim wytrzeszczem hipnotyzuje gimbusowa
    gawiedz, a moze ty jakas mlodziezowka jestes ?:)

  • 34. Data: 2014-05-30 16:52:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200 osobnik zwany szerszen
    napisał:

    > Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
    > wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
    > tylko miliony, a i to raptem dziesiątki.

    nie może. Również dlatego, żeby zamknąć budżet. To jest taka pozycja
    gdzie można dopisać górkę. I najwyżej się nie wykona. Nie pierwszy raz
    zresztą.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2014-05-30 16:53:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 16:43:38 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Zobaczymy, tylko jakos do ku..wy nedzy mnie i podejrzewam wiekszosci,
    > ekonomicznie to lepiej bylo za Kaczynskiego, wiec skoncz pierdzielic te
    > farmazony.

    bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne
    działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

  • 36. Data: 2014-05-30 17:05:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne
    > działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

    To moze czas na Kaczynskiego albo kogos innego to nagle koniunktura wroci co
    ?:)

  • 37. Data: 2014-05-30 17:47:26
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczeni
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    > Tak, tak.
    >
    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    Polak potrzebuje wiszącego nad nim bata, aby jeździć zgodnie z PORD. Ciekawe, że
    nigdy nie widziałem za granicami Polski (Niemcy, Austria, Szwajcaria) naszych
    kierowców jadących niezgodnie z obowiązującymi tam limitami prędkości. Lepiej
    zabijać przestrzegających przepisy kierowców lub pieszych?

  • 38. Data: 2014-05-30 17:52:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > nie ma szans na obronę takiego mandatu przed sądem.

    Oczywiscie. Tylko ze 99% ludzi bedzie wolalo zaplacic te 50zl, niz
    spotykac sie z polskim wymiarem (nie)sprawiedliwosci. Nie boj bidy,
    Szczurek moze jest chciwy, ale nie glupi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 39. Data: 2014-05-30 18:13:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > Szwajcaria) naszych kierowców jadących niezgodnie z obowiązującymi tam
    > limitami prędkości. Lepiej zabijać przestrzegających przepisy kierowców

    Czesciej jezdzij trollu to zobaczysz.

  • 40. Data: 2014-05-30 18:23:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-30 16:43, Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    >
    > No i jak tu nie wierzyc, ze Tusk swoim wytrzeszczem hipnotyzuje
    > gimbusowa gawiedz, a moze ty jakas mlodziezowka jestes ?:)

    przekonaj mnie do Kaczynskiego - moze zmienie zdanie.

    Nie jestem za opcja PO - ale jest inna alternatywa?
    Chyba SLD (choc nie chce mi to przejsc przez gardlo ;)

    Na razie w PiS widze same oszolowmy - patrz Macierewicz (na czas
    przedwyborczy zostal zakopany, teraz znowu wrocil i sie zaczyna...,
    swita typu Hoffman czy ten drugi lizus na B (zapomnialem nazwiska) - nie
    potrafia nic swojego dadac, jedynie powtarzac, ze to 'wina Tuska'.
    To taka hipnoza w ich wydaniu - w koncu narod uwierzy, ze to wina Tuska
    (w mysl zasady: powtarzane czesto klamstwo staje sie prawda) ;)

    Jakies konkrety gospodarcze podali? Nie (lub przeoczylem, choc staram
    sie byc na biezaco). Same populistyczne obietnice bez planu jak to
    chcieliby wdrozyc - wiec jak znam zycie (a mlodziezowka juz nie jestem
    :) , to po dojsciu PiS do wladzy nic sie nie zmieni - a obawiam sie, ze
    bedzie jeszcze gorzej (w koncu 8 lat czekali na wladze i ich jedyneym
    planem jest ta wladze objac - nic wiecej nie wyczytalem z ust Kaczynskiego).
    Sorry - ale PiS w obecnym wydaniu to nieporozumienie. Czas odeslac
    niektore osoby na emeryture lub niebyt - moze cos z tej partii jeszcze
    by sie dalo uratowac.
    Nie twierdze, ze PO nie ma za uszami (bo ma i to sporo) - ale moze
    zmadrzeja (choc zaczynam miec czasami watpliwosci).
    Korwin mimo, ze kiedys na niego glosowalem, ostatnio swoimi
    wypowiedziami mnie zszokowal (rewolucja nie zawsze przynosi pozytywne
    efekty - czego mlodziez niestety nie moze wiedziec, wiec sie buntuje
    glosujac na JKM).