  • 91. Data: 2014-06-03 11:19:07
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: "MichaelDataŽ" <s...@o...com>

    RoMan Mandziejewicz wydumał(a) w
    news:1565134711.20140603104036@pik-net.pl.invalid :

    K Mać :) Jakieś "wiri" mi godzinę w kompie zmieniło :/

    -wiadukt-w-antoninku-
    > Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

    OK, pstryknę Ci fotę przy okazji, gdzie nie ma terenu zabudowanego a stoi
    sobie B-33 z 50, bo tak. Na drugiej stronie tego arta jest zdanie w którym
    kierowca zdziwiony pisze iż droga przez las...jest terenem zabudowanym. A to
    dlatego że nie ma znaku D-43 odwołujacego, pomimo że to odcinek
    kilkukilometrowy. Dawniej definicja terenu zabudowanego brzmiała inaczej i
    nadal wiele osób tak to traktuje. Nie mniej, sa to często obszary pozbawione
    jakiejkolwiek zabudowy w promieniu kilkuset metrów/kilometrów ale radar w
    krzakach musi byc.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 92. Data: 2014-06-03 20:25:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > W Polsce?

    Tak.
    Np. w Poznaniu, Gdańsku itd.

  • 93. Data: 2014-06-03 20:34:19
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 08:30:54 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

    Więcej nie potrzeba skoro średnia prędkość wychodzi na poziomie 10-15km/h

  • 94. Data: 2014-06-03 20:47:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-03 20:25, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Tak.
    > Np. w Poznaniu, Gdańsku itd.

    W porządku, ale to jest decyzja lokalnych władz, które ograniczyły
    prędkość na określonym obszarze. U nas "obszary zabudowane" to również
    wiochy, przez które biegną drogi krajowe.

    Kto jak kto, ale ty powinieneś o tym wiedzieć ;)

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 95. Data: 2014-06-03 21:11:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > W porządku, ale to jest decyzja lokalnych władz, które ograniczyły
    > prędkość na określonym obszarze. U nas "obszary zabudowane" to również
    > wiochy, przez które biegną drogi krajowe.

    A co to zmienia w prawdziwości opisanego przeze mnie faktu?

  • 96. Data: 2014-06-03 22:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Radekp,
    >A formalnie?

    A formalnie to mamy we Wroclawiu i eksterytorialna autostrade, i jedna
    ulice wydzielona z terenu zabudowanego, ale nie, Klecinska nie - tam
    obowiazuje 50.
    Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.

    A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

    J.

  • 97. Data: 2014-06-03 23:46:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 22:12:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.
    >

    > A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

    Wystosuj zapytanie do ratusza. Muszą odpowiedzieć. Ktoś musi w końcu pokazać drogę
    jak załatwiać tego typu sprawy. Jak odpiszą to podziel się informacjami.

  • 98. Data: 2014-06-04 13:46:42
    Od: gowit <w...@g...com>

    > Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidują FR :) Dostaniemy nawet
    >
    > homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock.
    >
    > Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontr

    Przypomnij co to "FR" . Bo tyle jest skrótów że można się pogubić.

  • 99. Data: 2014-06-04 14:00:26
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    gowit wydumał(a) w
    ps.com :
    > Przypomnij co to "FR" . Bo tyle jest skrótów że można się pogubić.

    FotoRadar :)
    Przewagą nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" która zapisuje
    wszystkie przekroczenia prędkości na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie
    tylko miejsca gdzie stoi FR :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 100. Data: 2014-06-04 15:27:00
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 14:00:26 UTC+2 użytkownik MichaelData(R) napisał:
    > gowit wydumał(a) w

    ps.com :

    > FotoRadar :)
    >
    > Przewagą nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" która zapisuje
    >
    > wszystkie przekroczenia prędkości na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie
    >
    > tylko miejsca gdzie stoi FR :)
    >

    > --
    >
    > Michael________(tm)

    > "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    >
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

    A dlaczego nie. Na podstawie tarczy tachografu można ukarać spory czas po zdarzeniu.
    Całkiem sympatyczne rozwiązanie z takim rejestrowaniem wszystkiego. Raz do roku
    hurtem płacenie mandatów albo po przekroczeniu ilości punktów.