  • 101. Data: 2014-06-05 07:11:56
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2014 14:46:00 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Wystosuj zapytanie do ratusza. Muszą odpowiedzieć. Ktoś musi w końcu pokazać drogę
    jak załatwiać tego typu sprawy. Jak odpiszą to podziel się informacjami.

    Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...
    Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma.

    J.

  • 102. Data: 2014-06-12 11:05:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-03 21:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A co to zmienia w prawdziwości opisanego przeze mnie faktu?

    To w końcu mówimy o zmniejszeniu prędkości na _każdym_ obszarze
    zabudowanym w Polsce, czy wydzielaniu stref uspokojonego ruchu?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 103. Data: 2014-06-12 12:50:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > To w końcu mówimy o zmniejszeniu prędkości na _każdym_ obszarze
    > zabudowanym w Polsce, czy wydzielaniu stref uspokojonego ruchu?

    Ja odpowiadałem na pytanie gdzie w Polsce tak zrobiono.
    Nie dyskutuję z niezacytowanymi przeze mnie innymi opiniami sprzed miesiąca.

  • 104. Data: 2014-06-12 13:49:34
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 07:11:56 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Tue, 3 Jun 2014 14:46:00 -0700 (PDT), k...@g...com

    pokaza� drog� jak za�atwia� tego typu sprawy. Jak odpisz� to podziel si�
    informacjami.

    > Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...
    >
    > Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma.
    >

    > J.

    Nie ukrywam że mam cie za idiotę. Ale nie przypuszczałem że jesteś aż tak wielkim
    idiotą. Tacy jak ty nigdy nie napiszą o wyjaśnienie czegokolwiek. Mocni w pysku słabi
    na boisku.

  • 105. Data: 2014-06-13 00:58:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
> [...]
    >tak wielkim idiotą. Tacy jak ty nigdy nie napiszą o wyjaśnienie
    >czegokolwiek. Mocni w pysku słabi na boisku.

    No coz, mamy wolnosc pogladow.
    Ale co w tej konkretnej sytuacji mialoby dac moje pismo, zeby sie mial
    wysilac i je pisac ?

    J.

  • 106. Data: 2014-06-15 14:16:50
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 13:58, AL pisze:
    > Zlotousty Kaczynski, ktory obecnie na wszystkie strony pluje jadem, nie
    > mowi jak chce poprawic gospodarke - on po prostu 'idzie po wladze'
    > Zobaczycie co sie stanie jak swita pisowska obejmie wladze - nic sie nie
    > zmieni lub zmieni sie na gorsze.
    > W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom,
    > ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

    Tym bardziej, ze chcą dawać 500 zł na kazdego dzieciaka co miesiąc.
    PO oklamała wyborców, w 2007 obiecywała zmniejszenie podatków i
    wydatków, a zwiekszyła to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje
    czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

    --
    @foe_pl

  • 107. Data: 2014-06-15 14:23:04
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Głosowanie na JKM to IMO nie serio, tylko taki młodzieżowy
    > prztyczek-ostrzeżenie dla głównych partii. Weźcie się do roboty, bo jak
    > nie... to w końcu dla draki wybierzemy Tymińskiego, JKM albo Kononowicza
    > :)

    IMO, najmlodsi wyborcy doskonale wiedza, ze wiekszosc z nich bedzie
    zmuszona do emigracji wiec wystawiaja obecnej klasie politycznej
    rachunek w postaci JKM. Nie wierze ze te 3,8% dla JKM oddane wsród
    kobiet to głosy serio.

    --
    @foe_pl

  • 108. Data: 2014-06-15 15:29:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-15 14:23, the_foe pisze:

> [...]
    > zmuszona do emigracji wiec wystawiaja obecnej klasie politycznej
    > rachunek w postaci JKM. Nie wierze ze te 3,8% dla JKM oddane wsród

    "doskonale wiedza"... A powiem Ci że g*no wiedzą, są tak samo ogłupieni
    jak ich starzy. Kolesie od koryta widząc że Palikotem już nie pograją to
    wypromowali nowego błazna który ubarwi jednokolorową scenę polityczną
    kraju. Nie ma żadnych wątpliwości że gdyby zamiast JKM zaczęli promować
    głupkowatego Jasia z Pcimia Dolnego to końcowy efekt byłby taki sam -
    Jasio zostałby Europosłem. a Ty o jakimś świadomym wyborze JKM przez
    młodych..

  • 109. Data: 2014-06-15 16:39:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello the_foe,

    Sunday, June 15, 2014, 2:16:50 PM, you wrote:

> [...]
    > wydatków, a zwiekszyła to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje
    > czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

    W 2007 roku nikt nie spodziewał się głębokiego kryzysu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2014-07-15 11:15:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W 2007 roku nikt nie spodziewał się głębokiego kryzysu.

    Ja się spodziewałem. I wielu innych też.

    --
    MN