  • 1. Data: 2014-05-30 09:46:51
    Temat: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczeni
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    Tak, tak.

    Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-05-30 10:00:07
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    > Tak, tak.
    >
    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    Założę się że PO wymyśli niebawem kolejnego rodzynka aby karać już np. przy
    50kmh na ograniczeniu ddo 50kmh.

  • 3. Data: 2014-05-30 10:10:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczeni
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    bylo

  • 4. Data: 2014-05-30 10:16:22
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Marcin N wydumał(a) w news:5388376b$0$2153$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > Tak, tak.
    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidują FR :) Dostaniemy nawet
    homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock.
    Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontroli :)

    Po 3 latach rządzenia siegną sobie zapisów z tych nawigacji, które bedą na
    rzadowych serwerach i zapłacimy za całe 3 lata :] Oczywiście przez ten czas
    nikt nie bedzie karał za przekroczenie prędkości. Ci najszybsi powybijaja
    się sami a reszta która przezyje spokojnie pokryje koszty całego projektu ze
    sporą nadwyżką:)

    Janosik czy inne navi/3G już przetestowały system i działa bardzo dobrze :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-05-30 10:26:17
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    e-o-1-km-h,nId,1433851

    > Tak, tak.
    >
    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    Nie to, żebym zaraz był straszliwym wielbicielem PełO, a rozmiłowan
    wielce w partii Wielkiego Jarosława, ale z tego co pamiętam, to właśnie
    PiS wjechał ongiś zwycięsko do Sejmu pomysłem zaciskania prawa na grdyce
    wyborców, na ich własne życzenie. Czym się to skończyło widzimy -
    okazuje się, że społeczeństwo jest tak durne, ze wystarczy je dobrze
    postraszyć bezprawiem, a samo sobie założy kagańce prawa i kolczatki
    sprawiedliwosci na łby, co skutkuje tym, że minister od finansów ma
    ekstra mozliwości ssania kasy, masa skacowanych bidoków kibluje w
    ciupach, jakby co najmniej skatowali staruszkę.

  • 6. Data: 2014-05-30 10:27:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak, tak.
    >
    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    Ile razy to juz slyszalem :)

  • 7. Data: 2014-05-30 10:38:30
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-05-30 10:27, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ile razy to juz slyszalem :)

    Wiesz... Jak to mówią "nie ważne kto jak głosuje, tylko kto liczy głosy". :)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 8. Data: 2014-05-30 11:01:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 May 2014 09:46:51 +0200
    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Tak, tak.

    To jakiś fejk jest.
    Nawet najgłupszy policjant wie, że nie ma szans na obronę takiego mandatu przed
    sądem. Toleranja radarów jest => 1km/h i mają to wpisane w papiery, więc nie mogą
    karać za takie przekroczenie.
    +2km/h i więcej, jeszcze może przejść, a to i tak oznacza że kierowca na blacie widzi
    przynajmniej +5 i więcej, niż dozwolone.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 9. Data: 2014-05-30 11:02:40
    Od: tá´Ź

    Marcin N wrote:

    > Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

    A to nie pamiętałeś ich poprzednich harców przy tych? Bo ja, zgodnie z
    tym co tu kiedyś zadeklarowałem, pamiętałem. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2014-05-30 11:04:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Spoko, wybierzemy PiS.

    W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna
    alternatywa.

    > Na pewno zlikwidują FR

    Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.
    A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach
    predkosci dostosowanych do... budzetu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa