  • 1. Data: 2014-05-29 14:20:15
    Temat: Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Brat ma porsze 944, dosyć wypieszczone, na chodzie.
    Mało jeździ bo jeździć się tym nie da po naszych dziurach,
    wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
    wystawienie samochodu na jakimś portalu u Niemiaszków?
    Praktykował może ktoś takie zabawy?

    L.

  • 2. Data: 2014-05-29 14:29:38
    Temat: Re: Sprzedać samochód Niemcowi - ma to sens? ;)
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Lisciasty wydumał(a) w
    ps.com :
> [...]
    > wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
    > wystawienie samochodu na jakimś portalu u Niemiaszków?

    Lepiej nie, bo zaraz wszyscy, którym ukradli rozpoznają że to ich i cała
    masa dochodzeń :)
    ...a tak naprawdę? Wystawiac gdzie sie da i jak się da. Przeciez chodzi o
    sprzedaż a nie kto to kupi. Prawda?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-05-29 14:43:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
> [...]
    >wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
    >wystawienie samochodu na jakimś portalu u Niemiaszków?

    Ogolnie dobrym, bo zabytki tam cenia, nie to co u nas.

    Ale zabawy tez moze byc troche.

    J.

  • 4. Data: 2014-05-29 18:16:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

    > Sprzedać samochód Niemcowi

    Czy są polskie tablice wywozowe z datownikiem? nie?

    Ile czasu Niemiec ma na przerejestrowanie?

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 5. Data: 2014-05-29 18:23:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    PiteR wydumał(a) w news:XnsA33CB9F312420elektronik@localhost.net :
    > Czy są polskie tablice wywozowe z datownikiem? nie?
    > Ile czasu Niemiec ma na przerejestrowanie?

    Czy to są problemy sprzedającego?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-05-29 18:37:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:23:58 UTC+2 użytkownik MichaelData(R) napisał:
    > Czy to są problemy sprzedającego?

    Teoretycznie nie, ale mogą działać zniechęcająco :>
    Nie wiem jak oni się odnoszą do kupowania
    samochodów z Polski, dlatego pytam, może
    ktoś przerabiał.

    L.

  • 7. Data: 2014-05-29 18:38:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** MichaelData(R) pisze tak:

    > Czy to są problemy sprzedającego?

    nie to mogą być moje problemy

  • 8. Data: 2014-05-29 18:54:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-29 14:20, Lisciasty pisze:
> [...]
    > wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
    > wystawienie samochodu na jakimś portalu u Niemiaszków?
    Sprzedać??? Germańskiemu oprawcy??? Gnębicielowi dziadów?? I to jeszcze
    wypieszczone??? Żeby choć szpachlowane z każdej strony, nufka funkiel
    nieśmigana, z dwóch przystanków odwijana ... Ty chyba jesteś jednym z
    wyborców PO :->

    PS: Co innego kupić 20-letniego Folkswagena, z przebiegiem maks 100
    tys., od dziadka co tylko do kościoła nim zajeżdżał, a resztę życia
    spędzał na woskowaniu karoserii, oczywiście za bezcen, żeby po prostu
    płakał przy sprzedaży, ale sprzedać?? To niepatriotyczne ;-)

    Maciek

  • 9. Data: 2014-06-03 07:37:35
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > wymyślił że może sprzeda. Czy dobrym pomysłem jest
    > wystawienie samochodu na jakimś portalu u Niemiaszków?

    oczywiście że ma. Często przeglądam mobile.de i zdarzają się auta z
    polski. Jeśli bardzo zależy na sprzedaży to warto dać opis po niemiecku,
    angielsku, i dopytać w WK jak wygląda procedura wywozu auta za granicę.
    Z drugiej strony jeśli to rarytas np z pierwszej ręki, do końca
    serwisowany w ASO to kupiec sam się znajdzie i o wszystko zadba sam (ba!
    nawet z tłumaczem).
    pozdrawiam
    marcin ja