  • 21. Data: 2009-02-02 17:55:40
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze de Fresz:

    > Mają. Chyba że cichaczem zamiast do strefy Euro, weszli do strefy Yena.

    Oni stracili tylko do Yena.

  • 22. Data: 2009-02-02 18:39:11
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Dziękujmy tym, którzy odwlekali wstąpienie Polski do strefy Euro.

    Jeśli wierzysz, że wstąpienie do strefy Euro zmieni coś na lepsze to
    jesteś w grubym błędzie.
    Ja się bardzo cieszę, że nas tam nie ma.

    --
    f1969

  • 23. Data: 2009-02-02 18:48:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 02 Feb 2009 18:39:11 +0000, f1969 wrote:
    > Ja się bardzo cieszę, że nas tam nie ma.

    Eksport, czy zarabiasz w twardej walucie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 24. Data: 2009-02-02 18:56:59
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Niezbyt. Dziękujmy tym, którzy odwlekali wstąpienie Polski do strefy Euro.
    > Słowacy takiego problemu jak my już nie mają. Oni potrafili, my nie -
    > mimo,
    > że pzrez pewien czas w dziedzinie reform ich wyprzedzaliśmy.

    W gospodarce zaczyna się zima, która może potrwać kilka-kilkanaście lat.
    Wyrokowanie, jakie skutki ma dla Słowaków przyjęcie euro na podstawie kilku
    tygodni powierzchownych obserwacji jest raczej mało sensowne.

    A tak btw, dlaczego u nas euro i dolar poszły w górę? Skoro mamy taką
    pancerną gospodarkę nic takiego nie powinno się stać. Czy aby nie dlatego,
    że ich po prostu brakuje?

  • 25. Data: 2009-02-02 19:05:07
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009 19:56:59 +0100, Marcin [3M] wrote:
    > W gospodarce zaczyna się zima, która może potrwać kilka-kilkanaście lat.
    > Wyrokowanie, jakie skutki ma dla Słowaków przyjęcie euro na podstawie kilku
    > tygodni powierzchownych obserwacji jest raczej mało sensowne.

    Pare tygodni? Oni jednak chwile musieli w ERMie tkwic, a ten kryzys to się
    rozkreca od roku jak nic.

    > A tak btw, dlaczego u nas euro i dolar poszły w górę? Skoro mamy taką
    > pancerną gospodarkę nic takiego nie powinno się stać. Czy aby nie dlatego,
    > że ich po prostu brakuje?

    Jak się czegos duzo pilnie sprzedaje, to tanieje?

  • 26. Data: 2009-02-02 19:19:21
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski pisze:
    [...]
    > Niezbyt. Dziękujmy tym, którzy odwlekali wstąpienie Polski do strefy Euro.

    Oni są z tego DUMNI, a teraz wynajdują wszystkie argumenty i
    pseudoargumenty, żeby uzasadnić słuszność takiej decyzji i zablokować
    nasze wejście JUŻ (!!!!) za 3 lata.

    > Słowacy takiego problemu jak my już nie mają. Oni potrafili, my nie - mimo,
    > że pzrez pewien czas w dziedzinie reform ich wyprzedzaliśmy.

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 27. Data: 2009-02-02 19:25:32
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > komentujesz spadek wartości złotówki względem innych walut? Ale pomyśl -
    > jak się cieszą eksporterzy, którzy tak narzekali na silną złotówkę.

    Eksporterzy "pozabezpieczali" sie opcjami. Teraz nie tylko musza oddac
    bankom umowiona dole, ale tez trudniej im znalezc kupcow na zachodzie
    (kryzys, recesja, olaboga)

    A ci co sie nie pozabezpieczali zdazyli zamknac interesy gdy zlotowka
    byla wybitnie mocna.

    Ciekawy jestem, co sie bedzie dzialo, gdy w oczekiwaniu na spadek popytu
    wzrosna ceny sprzetu...

    AF

  • 28. Data: 2009-02-02 19:28:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Michal Tyrala napisał:

    > Pare tygodni? Oni jednak chwile musieli w ERMie tkwic, a ten kryzys to się
    > rozkreca od roku jak nic.

    W ERMie wahania mogą być dość spore - 15% w każdą stronę.

    m.
    --
    You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
    then used against you.

  • 29. Data: 2009-02-02 19:34:19
    Od: Ziemo <n...@e...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Zabawnie, co nie?

    Zobaczymy komu i jak długo. Ja za tyle nie kupię (na szczęście nie
    muszę), a po starej cenie może by mnie na coś naciągnęli.

    --
    Ziemo

  • 30. Data: 2009-02-02 19:36:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Ziemo:

    > Zobaczymy komu i jak długo. Ja za tyle nie kupię (na szczęście nie
    > muszę), a po starej cenie może by mnie na coś naciągnęli.

    No to gadaj z Sigmą, chyba nie myślisz że sklep ci sprzeda poniżej kosztów?