  • 181. Data: 2009-02-05 12:19:04
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał
    Kilka przyczyn:
    a) prymitywizm: nieznajomosc jezykow i nieznajomosc mechanizmow
    negocjacyjnych,
    b) pozerstwo: zamiast 'nie potrafisz, nie pchaj sie na afisz' mamy
    'nie matura, lecz chec szczera (dojscia i oportunizm) zrobi z ciebie
    oficera wywiadu/radnego/posla/prezesa spolki SP/ministra'
    c) pazernosc osobista: sprzedam interesy reprezentowanej spolecznosci za
    lapowke,
    d) pazernosc partyjna: mam zrobic cos duzego co da zyski dopiero po
    wyborach? Nigdy!
    e) niekompetencja: jak maly Jasio wyobraza sobie wielka polityke i
    gospodarke;
    to jest pochodna (a) i (b)
    f) utrwalony mechanizm dokooptowywania nowych czlonkow partii poprzez
    korupcje (dochodowe stanowiska) i demoralizacje (kryteria wyboru i
    selekcji);
    tego mechanizmu nie da sie obalic inaczej, jak tylko poprzez kryterium
    uliczne;
    zmiana ordynacji wyborczej w Sejmie mozliwa nie jest, bo WSZYSCY poslowie
    i WSZYSTKIE partie ciagna z tego zyski.

    To te przyczyny, ktore uwazam za najistotniejsze. Mam wyliczac dalej?
    ===================================

    Mozemy się różnić w innych sprawach ale co do tej to bezdyskusyjnie popieram
    ten punkt widzenia.

    adam

  • 182. Data: 2009-02-05 12:19:05
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Na Słowacji?! Dawno tam chyba nie byłeś i pamięć płata Ci figle. Mają
    > tylko niedużo lepsze od nas atrapy sieci drogowej. No może autostrad ciut
    > więcej, ale to koniec końców mniejszy kraj.

    A to przepraszam.
    Nigdy nie byłem i z opowiadań kumpla wnosiłem, że jest duuuużo lepiej niż u
    nas.

    adam

  • 183. Data: 2009-02-05 12:46:12
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-05 11:20:45 +0100, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

    > Kilka przyczyn:
    >
    > To te przyczyny, ktore uwazam za najistotniejsze. Mam wyliczac dalej?

    Po pierwsze - wszystko powyższe ładnie cacy, ale ma to niewielki
    związek z tym, czy jesteśmy w EU, czy bylibyśmy poza - mechanizm
    działania naszej tzw. "klasy rządzącej" w obu przypadkach jest ten sam.
    Ergo - dyskusja jest bezprzedmiotowa.
    Po drugie - w necie jest tyle ciekawych miejsc do dyskusji o polityce,
    że ciągniecie takich wątków na grupie temu nie poświęconej, jest
    czystej postaci zaśmiecaniem tejże, czyż nie?

    de Fresz

  • 184. Data: 2009-02-05 13:03:41
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ano właśnie - watek się rozwinął w kierunku kompletnie OT. Sądzę, że
    > najwyższy czas go kończyć. Z mojej strony EOT i sugeruję to samo
    > pozostałym!
    >
    > --

    Zgadzam sie, aczkolwiek zauważę, że to nie kto inny jak ty tę tematyke w tym
    wątlu rozpocząłes i zauwazyłes jego niedopasowanie do tematyki grupy
    dopiero, gdy p[rzycisnięto ci do muro konkretami, których nie umiałeś w
    podobny sposób(faktami) podwazyć;-)

    p47

  • 185. Data: 2009-02-05 14:08:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    de Fresz napisal:
    > Po drugie - w necie jest tyle ciekawych miejsc do dyskusji o polityce,
    > że ciągniecie takich wątków na grupie temu nie poświęconej, jest
    > czystej postaci zaśmiecaniem tejże, czyż nie?

    Masz racje. Szkoda naszego czasu, bo w kontekscie tego sie dzieje
    to i tak jestesmy jak trzcina na wietrze...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 186. Data: 2009-02-07 21:50:35
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    taki kamyczek do tej przyglupawej dyskusji "foto" o wstapieniu do tej kupy
    europejskiej... moj kumpel z podstawowki ma chyba tez kiepskie zdanie o tym
    tworze. Ja jestem prostym czlowiek i sie nie znam i wielu zeczy na szczescie
    lub
    nie szczescie nie rozumie ale jakos pod skora czuje ze tez nie chce byc za
    bardzo
    tym unijnym cielakiem.

    http://krawczyk.salon24.pl/385120.html - do poczytania, jest tam wiecej
    ciekawych
    uwag i artykulow.

    Roger

  • 187. Data: 2009-02-08 04:56:55
    Od: Robert Urbaniak <u...@u...home>

    W porze nader osobliwej, bo 2009-02-02 17:15, zjawił(a) się u mnie
    Mateusz Ludwin, z miejsca zarzucając mnie takimi oto pretensjami:

    > Radość z eksportu na taniej walucie to jak radość starej tirówki że ktoś ją chce
    > za 10 zł...

    Moi klienci akurat się cieszą - eksportują fajki i alkohol.

    Pozdrawiam,
    Robert Urbaniak****
    http://www.koteria.com http://www.last.fm/user/uerbe gg://4515266
    teraz: Sound off

  • 188. Data: 2009-02-08 14:56:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
> [...]
    > szczescie lub
    > nie szczescie nie rozumie ale jakos pod skora czuje ze tez nie chce byc za

    Ale to nadal jest nie tyle o złej UE co o złej biurokracji Made in Poland.
    Platforma ma cud na wyciągnięcie ręki - pytanie czy to widzi i czy jest w
    stanie go zrealizować.
    W to drugie wątpię.

    adam