  • 1. Data: 2009-02-02 12:48:24
    Temat: mala lampa blyskowa
    Od: z...@p...fm

    Witam,

    Potrzebuje mala lampe blyskowa do lustrzanki bez wbudowanej lampy
    (5D). Mam juz porzadna lampe ale chodzi mi raczej o cos co latwo
    wsadzic do kieszeni/torby i nosic z soba.
    Znalazlem takiego Sunpaka :
    http://www.infoto.pl/pl/Products/827/lampa_blyskowa_
    sunpak_rd2000_e_ttl_ii_do_canon/Show/

    Nada sie toto do okazjonalnego blysniecia czy polecacie cos innego o
    podobnych gabarytach ?

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 2. Data: 2009-02-02 13:45:13
    Temat: Re: mala lampa blyskowa
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    z...@p...fm pisze:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuje mala lampe blyskowa do lustrzanki bez wbudowanej lampy
    > (5D). Mam juz porzadna lampe ale chodzi mi raczej o cos co latwo
    > wsadzic do kieszeni/torby i nosic z soba.

    Ja wybrałbym Canona 220EX. Np. tu:
    http://allegro.pl/item543243036_canon_speedlite_220_
    ex_gw_sklepowa_pl.html

    --
    lightsensitive

  • 3. Data: 2009-02-02 13:50:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    lightsensitive napisał(a):

    > Ja wybrałbym Canona 220EX. Np. tu:
    > http://allegro.pl/item543243036_canon_speedlite_220_
    ex_gw_sklepowa_pl.html

    Nawet pomimo, że ten Canon jest nieodchylany?

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-02-02 14:23:22
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    lightsensitive wrote:

    > Ja wybrałbym Canona 220EX. Np. tu:
    > http://allegro.pl/item543243036_canon_speedlite_220_
    ex_gw_sklepowa_pl.html

    Jeden z głupszych wyborów chyba...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-02-02 14:23:23
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "lightsensitive" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wybrałbym Canona 220EX. Np. tu:
    > http://allegro.pl/item543243036_canon_speedlite_220_
    ex_gw_sklepowa_pl.html

    > --

    Akurat w tym przypadku jest dobra cena
    ale za nowke sztuke chca prawie 600 zl (CHORE).

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 6. Data: 2009-02-02 14:25:24
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    ex_gw_sklepowa_pl.html

    > Nawet pomimo, że ten Canon jest nieodchylany?

    No wlasnie,
    nie ukrywam, ze ta cecha Sunpaka mnie bardzo przekonuje.

    pzdr,

  • 7. Data: 2009-02-02 14:29:29
    Od: j...@a...at

    On 2 Feb., 13:48, z...@p...fm wrote:
> [...]
    _sunpak_rd2000_e_t...

    > Nada sie toto do okazjonalnego blysniecia czy polecacie cos innego o

    czy nie bedzie wada ze jest polozona tak blisko aparatu ?
    lampy umocowane tuz na aparacie daja cien od obiektywu - to widac na
    zdjeciu na nogach , dol jest niedoswietlony.
    zalezy od obiektywu i odleglosci - ale to moze byc wada , choc lampa
    wyglada fajnie.
    z tego powodu posluguje sie tez canonem 22 .
    moc jest za mala na odchylanie do gory.

  • 8. Data: 2009-02-02 23:21:02
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik <jansal> napisal
> [...]
    > wyglada fajnie.
    > z tego powodu posluguje sie tez canonem 22 .

    Zalezy do jakich potrzeb, jak okazjonalnie gdzies w nieduzych
    pomieszczeniach trzeba cos strzelic to powinno dac rade.
    No i kto by tym palil na wprost ?
    Fajny ten Sunpak.

    adam

  • 9. Data: 2009-02-04 07:03:59
    Od: j...@a...at

    On 3 Feb., 00:21, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
> [...]
    >
    > Zalezy do jakich potrzeb, jak okazjonalnie gdzies w nieduzych
    > pomieszczeniach trzeba cos strzelic to powinno dac rade.

    zapomnij ze lampa o ls 20 dla 100 iso doswietli motyw swiatlem
    odbitym od sufitu.
    jest za slaba do odchylania - to taki fajny bajer ale bez wiekszego
    sensu.
    wyglada fajnie ale spodziewam sie ze wada bedzie niskie polozenie na
    aparacie blisko osi optycznej co bedzie powodem cienia od obiektywu.
    z tego duetu sanapack albo canon wybralbym z tego powodu lampe
    canonoa - nieznacznie tylko mocniejsza bo ls 22 czyli bez wiekszego
    znaczenia ale dalej odsunieta od obiektywu - cien i tak wystapi od
    obiektywu ale na mniejszych odleglosciach.

  • 10. Data: 2009-02-04 07:28:53
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > znaczenia ale dalej odsunieta od obiektywu - cien i tak wystapi od
    > obiektywu ale na mniejszych odleglosciach.

    Jak mam walic lampa na wprost to juz wole jej nie uzywac
    (wiec cieniem sie nie przejmuje).
    A tak to podniose do gory, wsadze jakis odblysnik/dyfuzor
    domowej roboty i po sprawie (kawalek papieru na gumce ;-).

    pzdr,

    ZbyszekK