  • 1. Data: 2009-02-02 14:35:36
    Temat: [Lodz] Gdzie kupię od ręki SB-600 do Nikona?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Jak w temacie. Może ktoś się orientuje, gdzie od ręki kupię lampę SB-600
    Nikona w rozsądnej cenie?
    Chętnie na raty.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-02-02 14:46:40
    Temat: Re: [Lodz] Gdzie kupię od ręki SB-600 do Nikona?
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie. Może ktoś się orientuje, gdzie od ręki kupię lampę SB-600
    > Nikona w rozsądnej cenie?
    > Chętnie na raty.

    A może używana w dobrym stanie. Mam do sprzedania (Radomsko).
    Pzdr,
    Sławek

  • 3. Data: 2009-02-02 22:42:42
    Od: "Grzegorz K." <g...@o...pl>

    Sławek Drogosz pisze:

    > A może używana w dobrym stanie. Mam do sprzedania (Radomsko).
    > Pzdr,
    > Sławek

    Wolałbym nową.
    Z ciekawości zapytam a ile ta używana? I jak długo używana?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz