  • 1. Data: 2009-02-02 14:22:09
    Temat: Jaki kompakt alternatywny do Panasonic Lumix DMC TZ5?
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Witam,
    chciałbym się poradzić co alternatywnie mogę szukać do tego aparatu?
    Recenzje są z połowy zeszłego roku - większość to ochy i achy,
    oczywiście z pewnymi wadami. Może od tego czasu pojawiło się coś
    lepszego godnego uwagi w tej półce?

    W zasadzie moje oczekiwania to nieduża wielkość, ale dobre możliwości,
    aparat do celów wakacyjno-domowo-plenerowych. Półka cenowa to max. ok.
    1000 zł.

    Thank you from the mountain.
    Michał

  • 2. Data: 2009-02-02 14:38:35
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Michal wrote:
> [...]
    >
    > W zasadzie moje oczekiwania to nieduża wielkość, ale dobre możliwości,
    > aparat do celów wakacyjno-domowo-plenerowych. Półka cenowa to max. ok.

    a może używke poszukaj G9? przynajmniej się fotografować na manualu
    nauczysz...

  • 3. Data: 2009-02-02 15:38:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Michal wrote:
> [...]
    > Recenzje są z połowy zeszłego roku - większość to ochy i achy,
    > oczywiście z pewnymi wadami. Może od tego czasu pojawiło się coś

    A gdzie te ochy i achy? To jakis srednio udany kompaktowy super zoooom z
    mikroskopijna matrycą. I tyle...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2009-02-02 16:00:23
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > A gdzie te ochy i achy? To jakis srednio udany kompaktowy super zoooom z
    > mikroskopijna matrycą. I tyle...

    Ot choćby: http://www.ceneo.pl/;0151298363-10.htm#productOpinio
    ns

    Większość na plus. Ale jeśli jesteś zorientowany w temacie to może
    polecisz coś innego w podobnej cenie? Zaznaczam, że poszukuję czegoś
    niedużego i w cenie do 1000zł.

    Pozdrawiam,
    ML

  • 5. Data: 2009-02-02 16:24:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Michal wrote:

    > Ot choćby: http://www.ceneo.pl/;0151298363-10.htm#productOpinio
    ns

    Opinie anonimowych posiadaczy danego produktu sa zazwyczja mega obiektywne
    ;-)

    > Większość na plus. Ale jeśli jesteś zorientowany w temacie to może
    > polecisz coś innego w podobnej cenie? Zaznaczam, że poszukuję czegoś
    > niedużego i w cenie do 1000zł.

    Canon G10 albo poprzedni z serii G9, ale to uzywane w cenie do 1000zł. W
    kazdym razie zooky >6x w cenie do 1000zł to bedzie na 99% porazka.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2009-02-03 09:53:43
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Canon G10 albo poprzedni z serii G9, ale to uzywane w cenie do 1000zł. W
    > kazdym razie zooky >6x w cenie do 1000zł to bedzie na 99% porazka.

    Ok, zacząłem rozważać pułap G10, bo już może bym szerokokątny obiektyw
    nabył....

    A porównywalny cenowo do Canona G10 Panasonic Lumix DMC LX3?

    Plusy Panasonica to większa matryca, jaśniejszy obiektyw i chyba jest
    ciut mniejszy od G10.

    Minusy to mniejszy zoom (2,5 raza wystarczy?) no i marka jakby mniej
    aparatowa.... :)

    Pzdr,
    ML

  • 7. Data: 2009-02-03 10:43:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Michal wrote:

> [...]
    >
    > A porównywalny cenowo do Canona G10 Panasonic Lumix DMC LX3?
    >
    > Plusy Panasonica to większa matryca, jaśniejszy obiektyw i chyba jest

    I ma zooma krotkiego tak ze szkoda słow. 24-60mm to nie jest zakres, który
    mi odpowiada. Ponadto 24mm mnie srednio podnieca - bardziej mi odpowiada
    28-140 z G10.

    > Minusy to mniejszy zoom (2,5 raza wystarczy?) no i marka jakby mniej
    > aparatowa.... :)

    Co kto lubi. Jeden lubi pierogi, inny jak mu cyganie graja.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-02-03 13:11:04
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Może Ricoh Caplio R-5. Ma f od 28 mm i 7,1 x zoom. Ma parę ustawień
    manualnych, czego brak w Panasoniku. Niestety jakośc zdjęć gorsza, niż w
    TZ-5 (mam oba).
    Jacek

  • 9. Data: 2009-02-04 17:04:51
    Od: t...@p...onet.pl

    On 3 Lut, 14:11, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
    > Może Ricoh Caplio R-5. Ma f od 28 mm i 7,1 x zoom. Ma parę ustawień
    > manualnych, czego brak w Panasoniku. Niestety jakośc zdjęć gorsza, niż w
    > TZ-5 (mam oba).
    > Jacek

    A Canon PowerShot SX110IS?

  • 10. Data: 2009-02-05 09:30:41
    Od: Michal <m...@i...pl>

    t...@p...onet.pl pisze:

    > A Canon PowerShot SX110IS?

    Właśnie ten też rozważam. Zdjęcia robi w miarę ładne (widziałem
    poprzednika SX 100 IS), wielki zooooooom, ciut lepsza matryca niż w 100
    IS, ale brak szerokokątnego obiektywu.

    Właściwie nie dokońca wiem na co się kierunkować w wyborze aparatu - czy
    brać zooma z ciut gorszą matrycą, czy szerokokątny typu G10 o lepszych
    parametrach....

    Wykorzystanie to raczej amatorskie zdjęcia na wyjazdach, a za jakiś czas
    pewnie dzieciak - to będzie fotografowania :)

    Pzdr,
    ML