  • Data: 2013-01-07 18:44:26
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-07 17:30, Użytkownik aL napisał:

    > Przecież w drugim pytaniu z mojego pierwszego posta dodałem, że sprzęt
    > powinien mieć również możliwość zrobienia zdjęcia z tagiem GPS.
    > Zaraz napiszesz, ze do netbooka da się podpiąć
    > cyfrówkę i zrzucić zdjęcia, a jak w cyfrówce nie ma GPS to zawsze można
    > mieć ze sobą oddzielny odbiornik GPS i wklepać z klawiatury pozycję.
    > Pewnie można
    > zabrać ze sobą również małe biurko i składane krzesło, żeby z całością
    > rozłożyć się wygodnie w środku lasu.

    Ja odpisałem na ten na który odpisałem a nie na jakiś drugi.
    Upierać się przy swoim nie będę bo dla mnie zdjęcia robione
    plastikowymi obiektywami to zabawa dla amatorów i nigdy nie
    sprawdzałem istnienia aparatów/kamer w netebokach, netbokach
    i tabletach pod kątem robienia zdjęć. Dla profesjonalistów są
    aparaty nawet z wbudowanym GPSem bądź współpracujące z zewnętrznym.
    Natomiast skoro już przyznałeś że potrzebujesz zdjęć z pozycjonowaniem
    to zdradź tajemnicę do czego są one potrzebne ?
    Pokazując fotki z wakacji na drugim ekranie wyświetlasz mapę
    z pozycją na której zostały zrobione ?

> [...]
    > rozwiązań z klasycznych komputerów dały narzędzie, które oferuje nowe
    > możliwości
    > z oprogramowaniem wykorzystującym fuzję rozwiązań stosowanych w rożnych
    > wyspecjalizowanych urządzeniach. To nie już w prostej linii kontynuacja
    > pomysłu na komputer jaki każdy z nas ma, raczej nowa generacja urządzeń,
    > która wyewoluuje w ostatecznej formie w okulary z interfejsem HUD,
    > dodatkowymi modułami
    > oferującymi funkcjonalność telefonu oraz aparatu lub kamery. Pewnie stanie
    > się to perspektywie 5-6 lat i wtedy tablety zakończą swój żywot.

    Moim zdaniem nie są bardziej elastyczne.
    Są ograniczone niemożliwością skorzystania z bardzo bogatej oferty
    softu pisanego na x86. Ten pisany pod ARMy ma jednak spore ograniczenia.
    I generalnie tablety sprawdzają się jako narzędzia do oglądania,
    przeglądania czy grania a nie do tworzenia.