  • Data: 2013-01-07 19:56:23
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-07 19:21, Użytkownik aL napisał:

    > Dla profesjonalnych fotografików.

    GPS dla profesjonalnych fotografików ?
    Niemożliwe, znajomy profesjonalista po wypstrykaniu karty pamięci
    wyjmuje ją, opisuje i chowa. I ten opis dołączony do karty a potem
    do katalogu na dysku jest dla niego wystarczający, pozycji z GPSa
    nie potrzebuje.

> [...]
    > terenu o różnych porach dnia, itd. Oczywiście mógłby robić to używając
    > wypasionej lustrzanki z 50 obiektywami, laptopem z dotykowym ekranem,
    > pro odbiornikiem GPS i paroma innymi urządzeniami, ale apokojnie
    > wystarcza mu do tego tablet, zastępujący szkicownik z dołączonym
    > aparatem. Na tablecie ma wszystko w jednym urządzeniu.
    > Do użytku w szpitalach lub aptekach tablet nie musi posiadać 12
    > Megapikselowej
    > matrycy i obiektywu z napisem Leica, bo spokojnie wbudowana kamera sprawdzi
    > się jako skaner do odczytu kodów z opakowań do lekarstw lub kodów z karty

    Dzięki, ale liczyłem jednak na informację do czego ty potrzebujesz
    lub będziesz potrzebował lokalizacji każdej fotki.

    > Ograniczenia w pracy, z myślą o której nie powstały tablety.

    Komputery i ich odmiany należały dotychczas do narzędzi uniwersalnych
    w których o nowych zastosowania decydowało dostępne oprogramowanie.
    Myślisz że tablety nie załapią się do tej grupy ?

    > Generalnie 90% PC-tów w domach służy właśnie do tego.
    > Pozdrawiam

    Każdemu wolno kupić superkomputer, postawić w przedpokoju
    i przykryć serwetką coby się nie zakurzył. Ja rozpatruje jednak
    możliwości sprzętu a nie tylko umiejętność jego wykorzystania
    przez przypadkowego nabywcę. Podobnie jest w motoryzacji gdzie
    poza pojemnością i mocą silnika podaje się też prędkość
    maksymalną nie przejmując się że typowy nabywca tyle nie
    pojedzie bo raz nie umie, dwa boi się a trzy nie wolno tak
    szynko jeździć po drogach publicznych a nie publicznej nie
    ma w okolicy.