  • Data: 2013-01-07 20:39:19
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: aL <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 19:56, RadoslawF pisze:

    > GPS dla profesjonalnych fotografików ?
    > Niemożliwe, znajomy profesjonalista po wypstrykaniu karty pamięci
    > wyjmuje ją, opisuje i chowa. I ten opis dołączony do karty a potem
    > do katalogu na dysku jest dla niego wystarczający, pozycji z GPSa
    > nie potrzebuje.

    Przepraszam, oczywiście zapomniałem, że wszyscy PRO fotograficy
    nie skalają się dotknięciem aparatu z GPS. Zwłaszcza jak ma zleconą robotę
    gdzieś na kompletnym zadupiu i robi setki zdjęć podobnych przedmiotów
    w różnych miejscach.

    > Dzięki, ale liczyłem jednak na informację do czego ty potrzebujesz
    > lub będziesz potrzebował lokalizacji każdej fotki.

    Podałem Ci przykład. To co ja robię jest nieistotne, ale model działania
    z przedstawionym powyżej jest niemal identyczny w moim przypadku.
    Jest jeszcze pewnie setka innych zastosowań tabletu w podobnych
    warunkach. O, słyszałem też o pewnej koleżance, która jest etnografem
    i sobie na tablecie zbiera bazę zdjęć i mapę do swoich badań. Też
    jest zadowolona.

    > Komputery i ich odmiany należały dotychczas do narzędzi uniwersalnych
    > w których o nowych zastosowania decydowało dostępne oprogramowanie.
    > Myślisz że tablety nie załapią się do tej grupy ?

    Przypomnij sobie jak wyglądały kiedyś komputery-tablety i jakie miały
    możliwości i przeznaczenie, a potem porównaj je ze współczesnymi
    konstrukcjami, które nazywamy tabletami. Oprogramowanie pisane
    pod tablety i blaszaki też się różni, ale chyba wiesz dlaczego.
    Świadomie pomijam to, co robi obecnie MS, bo to zupełnie inny temat.

    > Każdemu wolno kupić superkomputer, postawić w przedpokoju
    > i przykryć serwetką coby się nie zakurzył. Ja rozpatruje jednak
    > możliwości sprzętu a nie tylko umiejętność jego wykorzystania
    > przez przypadkowego nabywcę.

    Większość kupujących komputery i tablety nie wnika w specyfikację
    techniczną urządzenia. Ich interesuje tylko to, że sprzęt spełnia ich
    oczekiwania i potrzeby.

    >Podobnie jest w motoryzacji gdzie
    > poza pojemnością i mocą silnika podaje się też prędkość
    > maksymalną nie przejmując się że typowy nabywca tyle nie
    > pojedzie bo raz nie umie, dwa boi się a trzy nie wolno tak
    > szynko jeździć po drogach publicznych a nie publicznej nie
    > ma w okolicy.

    Większość nabywców patrzy na koszty utrzymania i eksploatacji
    samochodu. Kupujących samochody z 300 konnym silnikiem nie
    interesują preferencje większości. Podobnie jest z kupującym karty
    graficzne za 2-3K, ostatnią rzeczą o jaką się martwią to rachunki za
    energię elektryczną.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.