  • Data: 2013-01-07 16:43:53
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-07 16:28, Użytkownik aL napisał:

    > Możesz mi podać listę laptopów sprzed roku, które mają wbudowany
    > aparat fotograficzny z opcją tagów GPS, ekranem dotykowym i
    > wbudowanym modemem 3G?

    Nie mogę, tablety na bazie laptopów maja wbudowane kamerki a nie aparaty
    fotograficzne. Różnica wprawdzie tylko w funkcjonalności oprogramowania
    ale po co masz płakać że coś jest nie tak. A następnym razem jak
    czegoś potrzebujesz to nie zapomnij dopisać do listy oczekiwań.
    W twojej poza czasem pracy na baterii był tylko GPS i modem 3G. :-)

    > Może właśnie tablety stworzono do mniej typowych zastosowań i znalazły
    > swoją niszę.

    Z tą niszą to nie byłbym taki pewny. Zwłaszcza ze rozmawiamy w wątku
    z którego wynika że tablety wypychają netbooki z rynku czyli z ich
    niszy. Więc nie znalazły a zdobywają już istniejącą.