  • Data: 2013-01-07 17:30:36
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: aL <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 16:43, RadoslawF pisze:

    > Nie mogę, tablety na bazie laptopów maja wbudowane kamerki a nie aparaty
    > fotograficzne. Różnica wprawdzie tylko w funkcjonalności oprogramowania
    > ale po co masz płakać że coś jest nie tak. A następnym razem jak
    > czegoś potrzebujesz to nie zapomnij dopisać do listy oczekiwań.
    > W twojej poza czasem pracy na baterii był tylko GPS i modem 3G. :-)

    Przecież w drugim pytaniu z mojego pierwszego posta dodałem, że sprzęt
    powinien mieć również możliwość zrobienia zdjęcia z tagiem GPS.
    Zaraz napiszesz, ze do netbooka da się podpiąć
    cyfrówkę i zrzucić zdjęcia, a jak w cyfrówce nie ma GPS to zawsze można
    mieć ze sobą oddzielny odbiornik GPS i wklepać z klawiatury pozycję.
    Pewnie można
    zabrać ze sobą również małe biurko i składane krzesło, żeby z całością
    rozłożyć się wygodnie w środku lasu.

    > Z tą niszą to nie byłbym taki pewny. Zwłaszcza ze rozmawiamy w wątku
    > z którego wynika że tablety wypychają netbooki z rynku czyli z ich
    > niszy. Więc nie znalazły a zdobywają już istniejącą.

    Nie do końca, moim zdaniem tablety to jednak bardziej elastyczne w
    zastosowaniach urządzenia od netbooków, które od początku były ślepą
    uliczką rozwoju - siłową próbą zminiaturyzowania komputerów mobilnych,
    przez co odziedziczyły wszystkie wady swoich większych poprzedników,
    a nie wniosły niczego przełomowego.
    Dopiero tablety będące hybrydą rozwiązań z rynku telefonii mobilnej i
    rozwiązań z klasycznych komputerów dały narzędzie, które oferuje nowe
    możliwości
    z oprogramowaniem wykorzystującym fuzję rozwiązań stosowanych w rożnych
    wyspecjalizowanych urządzeniach. To nie już w prostej linii kontynuacja
    pomysłu na komputer jaki każdy z nas ma, raczej nowa generacja urządzeń,
    która wyewoluuje w ostatecznej formie w okulary z interfejsem HUD,
    dodatkowymi modułami
    oferującymi funkcjonalność telefonu oraz aparatu lub kamery. Pewnie stanie
    się to perspektywie 5-6 lat i wtedy tablety zakończą swój żywot.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.