  • Data: 2012-07-25 22:16:15
    Temat: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-25, Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:

    > A nie myślałeś o innym podejściu? Ja się zastanawiam nad braniem impulsów
    > z licznika prędkości (i w ten sposób mierzyć dystans) i sygnału z czujnika
    > paliwa (oczywiście puszczonego przez odpowiedni LPF - interesuje nas
    > wolnozmienny sygnał a nie piki). Po odpowiednim wyskalowaniu (zalewam do
    > pełna, wciskam przycisk, procek zapamiętuje napięcie, potem jadę aż skończy
    > się paliwo, wciskam przycisk, procek zapamiętuje drugie napięcie) dałoby się
    > w ten sposób mierzyć:
    >
    > - pozostałą ilość paliwa (litry)
    > - pozostałą odległość (km)
> [...]
    Nie widze, mozna i taki sposob OIDP stosuje sie we flotach, ale mnie bardziej
    interesowalo biezace spalani co przy dluzszych trasach pozwala utrzymac na
    odpowiednio niskim poziomie i przeklada sie jakos na koszt wachy.

    Ale mam tez inny pomysl jeszcze, brac po prostu impulsy z pomp paliwa, pytanie
    tylko czy taka pompa na jednego pompniecie wpycha tyle samo paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200