  • Data: 2012-07-26 13:06:57
    Temat: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi sie, ze nie koniecznie bo pewnie dochodzi do tego wzorku jeszcze
    > obciazenie.

    W przybliżeniu proporcjonalnie do obciążenia zmienia się podciśnienie w
    kolektorze ssącym. Takie szacowanie pośrednie jednak można sobie o kant dupy
    roztłuc. Obawiam się, że bez przepływomierza nie razbieriosz. Tym bardziej
    jeżeli ma to być produkt komercyjny, możliwy do montażu przez przeciętnego
    imbecyla, a nie sztuka dla sztuki i montaż jedynie we własnym motocyklu + u
    dwóch znajomych.

    W trampku na V biegu na prostej trasie ile obrotów - takie spalanie. Tak w
    przybliżeniu sle tylko dla zakresu od 4750 do 6000 rpm. Rezerwę włączam
    powyżej 250km. Kwestia wyczucia motonga. Więcej chyba do szczęścia nie
    potrzebuję. Co innego jak to była ponad litrowa lokomotywa, gdzie powyżej
    5000rpm wir się w baku robi. Może tam by mi się cos takiego przydało.

    Pomyśl o nowych motocyklach z wtryskiem. Tam sprawa jest bardzo prosta -
    pomiar czasu otwarcia wtrysku. Skalibrować najlepiej doświadczalnie. Mi by
    się nie chciało bawić w wyliczanie przepływów, lepkości, przekrojów i innych
    nieprzyjemnie brzmiących wielkości.

    A czy przypadkiem Wartboghini 353 (Wartburg das ist gut und kräftig
    Maschine, Zwietakt, drei Zylinder) nie miało przepływomierza? Może warto
    podejrzeć jak to było zbudowane...

    pzdr
    --
    ARQ