eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKomputer spalania w gaznikowym moto DIYRe: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
    ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Date: Wed, 25 Jul 2012 20:16:15 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <jupk6f$t6c$1@node1.news.atman.pl>
    References: <jumpmg$quf$1@node2.news.atman.pl> <p...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-190-136.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1343247375 29900 93.154.190.136 (25 Jul 2012 20:16:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jul 2012 20:16:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657782
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-07-25, Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:
    > AZ <a...@g...com> wrote:
    >
    >> Akurat ten przeplywomierz ma za male krocce (6mm) wiec u mnie odpada ale na
    >> conrad.de mozna kupic przeplywomierz BioTecha z kroccami 9mm i tylko dwoma
    >> kablami bo jest na kontaktronie a nie hallu.
    >
    > A nie myślałeś o innym podejściu? Ja się zastanawiam nad braniem impulsów
    > z licznika prędkości (i w ten sposób mierzyć dystans) i sygnału z czujnika
    > paliwa (oczywiście puszczonego przez odpowiedni LPF - interesuje nas
    > wolnozmienny sygnał a nie piki). Po odpowiednim wyskalowaniu (zalewam do
    > pełna, wciskam przycisk, procek zapamiętuje napięcie, potem jadę aż skończy
    > się paliwo, wciskam przycisk, procek zapamiętuje drugie napięcie) dałoby się
    > w ten sposób mierzyć:
    >
    > - pozostałą ilość paliwa (litry)
    > - pozostałą odległość (km)
    > - spalanie (litry na setkę)
    >
    > Spalanie nie byłoby chwilowe tylko całkowite, np. przez ostatnie 50km.
    >
    > Oczywiście "koniec paliwa" to punkt w którym trzeba przełączyć na rezerwę.
    >
    > Widzisz jakieś przeciwwskazania?
    >
    Nie widze, mozna i taki sposob OIDP stosuje sie we flotach, ale mnie bardziej
    interesowalo biezace spalani co przy dluzszych trasach pozwala utrzymac na
    odpowiednio niskim poziomie i przeklada sie jakos na koszt wachy.

    Ale mam tez inny pomysl jeszcze, brac po prostu impulsy z pomp paliwa, pytanie
    tylko czy taka pompa na jednego pompniecie wpycha tyle samo paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: