  • Data: 2012-07-26 08:53:07
    Temat: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości :

    > Ale mam tez inny pomysl jeszcze, brac po prostu impulsy z pomp paliwa,
    > pytanie
    > tylko czy taka pompa na jednego pompniecie wpycha tyle samo paliwa.

    Możesz przyjąć że na jedno pompnięcie przypada taka sama dawka paliwa. To
    przykładzie FJ1200, bo miałem i swojego czasu bawiłem się w pomiary spalania
    przez zliczanie impulsów z pompy - badałem czy prąd płynie przez pompę czy
    nie. FJuta sprzedałem, zanim cokolwiek sensownego z tego powstało. Przekrój
    takiej pompki: http://fj1200.republika.pl/fuelpump.pdf Spalanie chwilowe z
    ostatnich 5 sekund może być ciężko określić, bo przecież wiemy jak działa
    cały układ zasilania, ale oszacowanie ilości przepompowanej wachy w znacznie
    dłuższym okresie np. w ciągu ostatniej np. minuty będzie bardziej
    miarodajne.

    --
    ARQ
    transalp