    From: "latet" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer pod TV (trochę długie)
    Date: Thu, 26 Aug 2010 15:25:34 +0200

    > Jak dla mnie to co mam czyli dysk podpięty pod tv a tv do amplitunera w
    > zupełności wystarcza ;-)

    Mam podobnie i wszystko jest super z jednym wyjątkiem - jeśli TV wypuszcza do
    ampa strumień DTS (a taki jest w większości plików MKV), to występuje znaczne
    rozjechanie dźwięku z obrazem. Słychać też ogromne przesunięcie w czasie między
    dźwiękiem z głośniczków TV a tym z głośników podpiętych do ampa. Wyregulować
    tego niestety nie mogę bo zakres regulacji opoznienia w ampie mam bardzo maly
    (10-25 ms). Przydałby się z 200 ms. Natomiast nie mam tego problemu, jeśli jest
    to strumień AC3 albo PCM (także utworzone przez TV z DTS).

    Tymczasowo problem rozwiązuję odtwarzając pliki MKV z... kompa (Akanid, trochę
    racji jednak masz) - przy pomocy genialnego VLC Media Playera, który umożliwia
    swobodną regulację synchronizacji dźwięk/obraz. Tylko mam wrażenie (ale może to
    kwestia regulacji), że obraz jest lepszy, gdy odtwarzam z prosto z TV, a ten
    wysłany przez VLC Media Playera jakby nieco rozmydlony. Jeśli ten sam film
    odtwarzam w pececie z pliku ISO (Blue Ray) przez PowerDVD to obraz jest tak samo
    dobry, jak ten generowany przez sam telewizor. Chyba wewnętrzne kodeki VLC Media
    Playera są temu winne...

    latet