  • 21. Data: 2011-05-05 13:54:19
    Temat: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ipu1l6$grq$1@news.onet.pl...

    > Nie mówi mi nic te określenie i nie mam pojęcia na ten temat, więc nie
    > mogę pomóc ale... jeżeli faktycznie interesuje mnie motoryzacja, używam
    > googla i sam doceiram do informacji o tym co to oznacza...
    >
    > Hmm odpalam googla, wklejam to co raczyłeś napisać

    Tak, miało być 831AB.
    Jak widzisz - jedna literówka i już ze slangu (szyfru) wychodzi bełkot.

  • 22. Data: 2011-05-05 14:04:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 13:54, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, miało być 831AB.
    > Jak widzisz - jedna literówka i już ze slangu (szyfru) wychodzi bełkot.

    Tylko że to nie literówka a dość mocno różniący się zestaw znaków.
    Zrozum oznaczenie producenta NIE JEST slangiem.
    Dana marka mnie nie interesuje do tego stopnia żeby znać oznaczenia
    producenta więc raczej nie będę znać odpowiedzi na bardzo
    specjalistyczne pytanie.
    A kompatybilność silników jest dość specjalistycznym pytaniem.

    Jakby ktoś zapytał "Czy B2X4 i B2X5 w 9-3 YS3D są kompatybilne" albo
    "Czy TD04 można włożyć w miejsce GT17 w B205L?" znałbym odpowiedź i
    zrozumiałbym wszystko znak po znaku bez żadnych dodatkowych tłumaczeń.

    Proste? Proste. Nie wiesz nie wypowiadaj się. Do tego dąży się tworząc
    taki temat jak ten, a z którego niestety zrobiliśmy straszny offtopic

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 23. Data: 2011-05-05 14:08:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że to nie literówka a dość mocno różniący się zestaw znaków.

    Tak, jedną literą.
    8 zamiast A.

    > Zrozum oznaczenie producenta NIE JEST slangiem.

    Nie interesuje mnie Twoje zdanie na ten temat.
    Podtrzymuje to co napisałem.
    Nie pisze się tylko dla siebie, więc warto posługiwać się terminami
    zrozumiałymi.

    > Proste? Proste. Nie wiesz nie wypowiadaj się.

    Analogicznie - nie umiesz pisać zrozumiale - nie pisz na grupy dyskusyjne.
    Proste.

  • 24. Data: 2011-05-05 14:18:01
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 14:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, jedną literą.
    > 8 zamiast A.

    "A31AB0"
    to jest jedna litera? ja tu widzę zmianę litery i jedną dodatkową...

    > Nie interesuje mnie Twoje zdanie na ten temat.
    > Podtrzymuje to co napisałem.
    > Nie pisze się tylko dla siebie, więc warto posługiwać się terminami
    > zrozumiałymi.

    Tylko że to nie jest tylko moje zdanie a ogólnie przyjęta norma którą
    narzucił producent.

    Człowieku przeczytaj co napisałem o dociekaniu informacji na własną rękę
    i przestań się pruć o coś co nie stanowi dla większości ludzi problemu.
    Na siłę chcesz czytać wszystkie nowe tematy nawet te, które od samego
    początku wydają się Ciebie wcale nie zrozumiałe... Po co to czynisz?

    > Analogicznie - nie umiesz pisać zrozumiale - nie pisz na grupy dyskusyjne.
    > Proste.

    Dla Ciebie będzie niezrozumiałe do momentu, aż się zmusisz do tego żeby
    samodzielnie się czegoś dowiedzieć, dla innego będzie to tak czytelne i
    zrozumiałe jak "Kochanie, zrobisz mi kawę z mlekiem?"

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 25. Data: 2011-05-05 14:23:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "A31AB0"
    > to jest jedna litera? ja tu widzę zmianę litery i jedną dodatkową...

    831AB czy 831AB0 - bez różnicy.

    > Tylko że to nie jest tylko moje zdanie

    Nadal nic to nie zmienia.
    Dodaj nazwę producenta i modelu do tego technicznego oznaczenia i wszystko
    będzie ok.

    > Dla Ciebie będzie niezrozumiałe do momentu, aż się zmusisz do tego żeby
    > samodzielnie się czegoś dowiedzieć,

    Problem w tym, że zazwyczaj nie ma sensu się tego dowiadywać.
    Właśnie po to masz napisać, że piszesz o Mercedesie, Volkswagenie czy innym
    niemieckim badziewiu, żeby nikt nie musiał sprawdzać w google, że ten temat
    go nie interesuje.
    Na tej samej zasadzie nie zapodaje się gołych linków na grupach
    dyskusyjnych.
    I tyle.

  • 26. Data: 2011-05-05 16:13:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 14:23, Cavallino pisze:

    > Nadal nic to nie zmienia.
    > Dodaj nazwę producenta i modelu do tego technicznego oznaczenia i
    > wszystko będzie ok.

    Tylko że z punktu widzenia kogoś kto zna oznaczenia nic to nie zmieni
    jak również z punktu widzenia szarego człowieka, który nie wie o co
    chodzi. Kumaty powie co i jak a zielony jedynie powie, że coś tam
    słyszał jak kumpel w mercedesie silnik przekładał i tyle. Zielony chcąc
    zaspokoić jedynie swoją ciekawość może zrobić to samodzielnie używając
    dobrodziejstw internetu.

> [...]
    > Właśnie po to masz napisać, że piszesz o Mercedesie, Volkswagenie czy
    > innym niemieckim badziewiu, żeby nikt nie musiał sprawdzać w google, że

    No widzisz, skoro nie ma sensu się tego dowiadywać to co zmieni to, że
    dowiesz się o jaką markę chodzi...

    Pomijając już fakt że oznaczenia Wxxx jakoś tak od razu kojarzą się z
    mercedesem a Exx z BMW, oczywiście dla kogoś kto ma minimalną wiedzę o
    motoryzacji współczesnej.

    > Na tej samej zasadzie nie zapodaje się gołych linków na grupach
    > dyskusyjnych.
    > I tyle.

    Co innego goły link, który jeszcze przepuszczony przez skracarkę adresów
    nie sugeruje dla nikogo na świecie kompletnie nic.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 27. Data: 2011-05-05 17:24:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tylko że z punktu widzenia kogoś kto zna oznaczenia

    A ten swoje.
    Nie chodzi o tych co znają, tylko o tych co nie znają.
    Skoro do nich się pisze (a tak jest w przypadku każdego posta na otwartą
    grupę dyskusyjną) to powinni móc się zorientować o czym mowa.

    Przekumatość na którą się silisz stawia Cię na jednym poziomie z kumatymi
    kibolami, którzy też chętnie gadają tylko między sobą i szyfrem.
    Tyle że mają na tyle dużo ogłady, że nie robią tego na publicznych grupach.

    > No widzisz, skoro nie ma sensu się tego dowiadywać to co zmieni to, że
    > dowiesz się o jaką markę chodzi...

    To, że będę wiedział że temat nie warty zainteresowania już po jego tytule.

    > Pomijając już fakt że oznaczenia Wxxx jakoś tak od razu kojarzą się z
    > mercedesem a Exx z BMW,

    Tobie.
    Mnie się kojarzą wyłącznie z bełkotem.

    > Co innego goły link

    Nie - to dokładnie to samo.
    Tak czy tak musisz odpalić przeglądarkę żeby wiedzieć o co chodzi.

  • 28. Data: 2011-05-05 17:44:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 17:24, Cavallino pisze:

> [...]
    > Skoro do nich się pisze (a tak jest w przypadku każdego posta na otwartą
    > grupę dyskusyjną) to powinni móc się zorientować o czym mowa.

    Tu chodzi raczej o dziwną nadgorliwość i ciekawość oraz pęd do jej
    zaspokajania. Żaden user nie ma obowiązku czytania wszystkiego co
    zostanie napisane.

    > Przekumatość na którą się silisz stawia Cię na jednym poziomie z
    > kumatymi kibolami, którzy też chętnie gadają tylko między sobą i szyfrem.
    > Tyle że mają na tyle dużo ogłady, że nie robią tego na publicznych grupach.

    Uła, podejrzewam, że powinno się wstawiać spoiler [tech] w tytule, coby
    niektórzy użyszkodnicy nie interesowali się danymi postami.

    > To, że będę wiedział że temat nie warty zainteresowania już po jego tytule.

    A w obecnej postaci nie widzisz, że nic Ci nie mówi i nie interesuje Cię?

    > Tobie.
    > Mnie się kojarzą wyłącznie z bełkotem.

    Może w takim razie warto się doedukować dla własnej satysfakcji... Jak
    na wykładzie prof. mówił stricte fachowym słownictwem też mu zarzucałeś
    żeby rozmawiał jak z debilami? ;)

    > Nie - to dokładnie to samo.
    > Tak czy tak musisz odpalić przeglądarkę żeby wiedzieć o co chodzi.

    O to właśnie chodzi że nie, link ze skracarki jest dla wszystkich ludzi
    na świecie nie do rozszyfrowania bez internetu, a taki nr producenta dla
    wielu ludzi jest normalnym określeniem tak jak np "telewizor", do
    zrozumienia którego, nie trzeba żadnych wspomagaczy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 29. Data: 2011-05-05 18:06:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >Żaden user nie ma obowiązku czytania wszystkiego co zostanie napisane.

    Ale obowiązek pisania szyfrem już istniej czy o co Ci chodzi?

    > A w obecnej postaci nie widzisz, że nic Ci nie mówi i nie interesuje Cię?

    Jak nie wiem o czym jest to nie wiem czy mnie interesuje.

    > Może w takim razie warto się doedukować dla własnej satysfakcji...

    Chyba Twojej, żebyś mógł nadal bełkotać.
    Zdecydowanie nie tędy droga - to bełkoczący ma przestać, a nie ktoś normalny
    uczyć się bełkotu.

    >Jak na wykładzie prof. mówił stricte fachowym słownictwem też mu zarzucałeś
    >żeby rozmawiał jak z debilami? ;)

    Jeśli to byłby wykład profesora od inżynierii dla studentów polonistyki, to
    i owszem - uważałbym go za debila, jeśli posuwałby w fachowym słownictwie
    którego nie rozumiałoby audytorium.

    > O to właśnie chodzi że nie

    O to właśnie chodzi że tak.

    , link ze skracarki jest dla wszystkich ludzi
    > na świecie nie do rozszyfrowania bez internetu, a taki nr producenta dla
    > wielu ludzi jest normalnym określeniem tak jak np "telewizor"

    Ale na grupie nie pisze się do wybranych, tylko do wszystkich.
    Od użycia choćby nazwy marki w temacie nikomu korona z głowy nie spadnie, a
    przekumatość nie ucierpi.

  • 30. Data: 2011-05-05 18:23:14
    Od: Mariusz 'koder' Chwalba <m...@c...net>

> [...]
    > Skoro do nich się pisze (a tak jest w przypadku każdego posta na otwartą
    > grupę dyskusyjną) to powinni móc się zorientować o czym mowa.

    Idąc tym tropem, skoro publiczną grupę dyskusyjną mogą czytać idioci,
    należy pisać jak do idiotów?

    Przykro mi, ale odmawiam.

    Na przyszłość rada: jeśli nie rozumiesz tematu posta, to prawdopodobnie
    nie będzie on Cię interesował.

    Z mojej strony EOT - w tej gałęzi wątku.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba