    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Date: Thu, 05 May 2011 14:18:01 +0200
    <4dc2539a$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <iptkgc$n28$2@news.onet.pl>
    <4dc2565d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl> <iptl5a$n28$3@news.onet.pl>
    <4dc25dcc$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <iptv4d$695$1@news.onet.pl>
    <4dc2807e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl> <iptvga$7fl$1@news.onet.pl>
    <4dc28582$0$2494$65785112@news.neostrada.pl> <ipu1l6$grq$1@news.onet.pl>
    <4dc28fec$0$2508$65785112@news.neostrada.pl> <ipu3o5$o2v$1@news.onet.pl>
    <4dc2933d$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2011-05-05 14:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, jedną literą.
    > 8 zamiast A.

    "A31AB0"
    to jest jedna litera? ja tu widzę zmianę litery i jedną dodatkową...

    > Nie interesuje mnie Twoje zdanie na ten temat.
    > Podtrzymuje to co napisałem.
    > Nie pisze się tylko dla siebie, więc warto posługiwać się terminami
    > zrozumiałymi.

    Tylko że to nie jest tylko moje zdanie a ogólnie przyjęta norma którą
    narzucił producent.

    Człowieku przeczytaj co napisałem o dociekaniu informacji na własną rękę
    i przestań się pruć o coś co nie stanowi dla większości ludzi problemu.
    Na siłę chcesz czytać wszystkie nowe tematy nawet te, które od samego
    początku wydają się Ciebie wcale nie zrozumiałe... Po co to czynisz?

    > Analogicznie - nie umiesz pisać zrozumiale - nie pisz na grupy dyskusyjne.
    > Proste.

    Dla Ciebie będzie niezrozumiałe do momentu, aż się zmusisz do tego żeby
    samodzielnie się czegoś dowiedzieć, dla innego będzie to tak czytelne i
    zrozumiałe jak "Kochanie, zrobisz mi kawę z mlekiem?"

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis