  • 31. Data: 2011-05-05 18:30:03
    Temat: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'koder' Chwalba" <m...@c...net> napisał w
    wiadomości news:ipuit0$fe3$1@news.onet.pl...

    > Idąc tym tropem, skoro publiczną grupę dyskusyjną mogą czytać idioci,
    > należy pisać jak do idiotów?
    >
    > Przykro mi, ale odmawiam.

    Nie widzę związku.
    A już prędzej do tego grona zaliczyłbym przekumatych mądrali.

    > Na przyszłość rada: jeśli nie rozumiesz tematu posta, to prawdopodobnie
    > nie będzie on Cię interesował.

    Na przyszłość rada - jeśli piszesz na publicznej grupie, nie zachowuj się
    jak na forum dla przekumatych.

  • 32. Data: 2011-05-05 18:31:13
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Maj, 17:24, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Mnie się kojarzą wyłącznie z bełkotem.

    Chyba czas, abys sie przerzucil na forum onetu, jesli tyle lat siedzac
    na pmsie nie zostaly Ci w glowie tak podstawowe informacje jak
    oznaczenia stosowane przez Mercedesa.

    Troche na sile probujesz brnac niewiadomo dokad. No, chyba ze
    postanowiles naprawic swiat. Ale to wypada zaczac od siebie.
    --
    amos

  • 33. Data: 2011-05-05 18:37:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    >
    >Chyba czas, abys sie przerzucil na forum onetu, jesli tyle lat siedzac
    >na pmsie nie zostaly Ci w glowie tak podstawowe informacje jak

    Śmieciowymi informacjami się nie interesuję i ich nie zapamiętuję.

  • 34. Data: 2011-05-06 01:07:55
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis"

    > Cavallino pisze:

    KF masz tak napchany, że ten jeden się już nie mieści?

  • 35. Data: 2011-05-06 10:47:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-05 13:05, Mariusz Chwalba pisze:

    > Aaaa, bo ja w kontekście silnika kombinowałem. Scyzoryk.
    >
    > pozdrawiam,

    w202.pl

    No to nie powinno być większych problemów z przekładką wg mnie, przy
    rybce masz już szyne CAN i to trochę bardziej problematyczne jest :)
    Oczywiście wiedze opieram o w202, nie o slk, dlatego polecam się zapytać
    na w202, siedzi tam paru niezłych gigantów i mogą doradzić więcej niż
    ja, tylko dokładnie opisz, nawet z numerem vin jak będzie trzeba i
    obowiązkowo z rodzajem kluczyka :P

  • 36. Data: 2011-05-06 11:03:16
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Bardzo ładne wyjaśnienie, a i tak nie ma co się kopać z koniem :)

    Z jednej strony tak, pytanie i informacja skierowane do osób dobrze
    zorientowanych z marką czy modelem.
    Ale z drugiej, za jakiś czas ktoś inny, miej obeznany będzie szukał
    podobnych informacji i ich nie znajdzie bo nie będzie znał tych "zaklęć".
    A grupy są między innymi po to archiwizowane, żeby ktoś w przyszłości
    mógł znaleźć potrzebne mu informacje.

  • 37. Data: 2011-05-06 11:35:29
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 06.05.2011 11:03, marsel wrote:

> [...]
    > podobnych informacji i ich nie znajdzie bo nie będzie znał tych "zaklęć".
    > A grupy są między innymi po to archiwizowane, żeby ktoś w przyszłości

    Słuszny argument.

    Zatem pytanie laickim językiem zadane: "czy do Mercedesa SLK 200
    (r170) pasują inne silniki rodziny M111 bez przeróbek? W
    szczególności, czy M111.945 różni się czymś od M111.946 - oprócz
    modeli, w których był montowany?"

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 38. Data: 2011-05-06 11:41:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości

> [...]

    LOL !!!
    Termin "zaklęcie" jest strzałem w dziesiątkę. ;-)

> [...]
    > (r170) pasują inne silniki rodziny M111 bez przeróbek? W
    > szczególności, czy M111.945 różni się czymś od M111.946 - oprócz

    No i dokładnie o to chodziło.
    Dla ideału jeszcze temat pownien brzmieć:
    "Mercedes - kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111"

  • 39. Data: 2011-05-06 11:43:20
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 06.05.2011 10:47, Nex@pl wrote:

    > w202.pl

    Akurat nie działa, spróbuję później.

> [...]
    > na w202, siedzi tam paru niezłych gigantów i mogą doradzić więcej niż
    > ja, tylko dokładnie opisz, nawet z numerem vin jak będzie trzeba i

    Temat trochę się zdezaktualizował, bo udało mi się jednak trafić i kupić
    111.946. Ale temat nadal ciekawy, choćby ze względu, że .946 zwykle mają
    sporo mniejsze przebiegi i przekładka w drugą stronę też wydaje się
    sensowna.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 40. Data: 2011-05-06 12:11:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-06 11:35, Mariusz Chwalba pisze:

    > Słuszny argument.

    Może i słuszny, tylko dla kogoś kto będzie szukał podobnych informacji
    to nie będą żadne "zaklęcia" tylko rzeczy znane i jednoznacznie mówiące
    o meritum sprawy.