  • 1. Data: 2011-05-05 10:18:20
    Temat: P207
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzis mi sie rzucil na parkingu pug .. on normalnie mial zderzak
    zachodzacy wysoko na maske silnika czy to jakis tuning ?

    Maska skrocona do 2/3 normalnej, czy tam juz sie nie przewiduje
    grzebania od gory, ani wymiany zarowek poza ASO ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-05-05 10:21:42
    Temat: Re: P207
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 May 2011 10:18:20 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Maska skrocona do 2/3 normalnej, czy tam juz sie nie przewiduje
    > grzebania od gory, ani wymiany zarowek poza ASO ?

    http://www.showmetell.me/engine_bay/pug207_showmetel
    lme.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel