    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Date: Thu, 05 May 2011 14:04:20 +0200

    W dniu 2011-05-05 13:54, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, miało być 831AB.
    > Jak widzisz - jedna literówka i już ze slangu (szyfru) wychodzi bełkot.

    Tylko że to nie literówka a dość mocno różniący się zestaw znaków.
    Zrozum oznaczenie producenta NIE JEST slangiem.
    Dana marka mnie nie interesuje do tego stopnia żeby znać oznaczenia
    producenta więc raczej nie będę znać odpowiedzi na bardzo
    specjalistyczne pytanie.
    A kompatybilność silników jest dość specjalistycznym pytaniem.

    Jakby ktoś zapytał "Czy B2X4 i B2X5 w 9-3 YS3D są kompatybilne" albo
    "Czy TD04 można włożyć w miejsce GT17 w B205L?" znałbym odpowiedź i
    zrozumiałbym wszystko znak po znaku bez żadnych dodatkowych tłumaczeń.

    Proste? Proste. Nie wiesz nie wypowiadaj się. Do tego dąży się tworząc
    taki temat jak ten, a z którego niestety zrobiliśmy straszny offtopic

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis