  • 1. Data: 2011-05-05 05:48:18
    Temat: Pytanie do posiadaczy AC w mBanku
    Od: "mroot" <z...@w...pl>

    Czy ktos z tu obecnych posiada AC w mBanku? Mialbym prosbe o sprawdzenie czy
    na polisie w pozycji 'Amortyzacja czesci' macie 'tak' czy 'nie' i co to w
    praktyce oznacza - gdy mam 'nie' to amortyzacja bedzie naliczana czy nie?
    Nie mam juz sily do ich infolinii, co rusz otrzymuje sprzeczne informacje...

    Dzieki za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2011-05-05 12:11:05
    Temat: Re: Pytanie do posiadaczy AC w mBanku
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-05-05 05:48, mroot pisze:
> [...]
    > praktyce oznacza - gdy mam 'nie' to amortyzacja bedzie naliczana czy nie?

    IMO to jest lista opcji, usług do wykupienia, więc tak na prawdę oznacza
    'wykup amortyzacji części'.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański