  • 21. Data: 2009-01-31 13:55:15
    Temat: Re: Kompakt do 500zł z 3:2?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-31 13:30:14 +0100, "blackmarry" <b...@o...pl> said:

    > ...żeby zrobili mi z 4:3 odbitkę 3:2 i jeszcze żeby się wszystko
    > zmieściło bez przycięcia...?
    ŻEBY ZROBILI 4:3

    > Jak starzy robią zdjęcie które widzą na wyświetlaczu to chcą mieć to
    > samo na papierze. A skoro nie lubią kwadratowego 4:3 i nie strawią jak
    > im ktoś obcina górę i dół, tu muszą mieć opcję 3:2 w aparacie. Co ma do
    > tego instruowanie labu?
    A TELEWIZOR TO PEWNIE OD ZAWSZE MAJĄ 16:9

    Zapytam jeszcze raz. Czy jak Twoi rodzice będą chcieli zrobić zdjęcie
    15x20 to specjalnie do tego użyją aparatu 4:3? A co z 13x18? Tu ciutkę
    brakuje do 2:3, A 9x13? I tu też.
    Po prostu stwarzasz nieistniejący problem.
    I jeszcze jedno. Nawet jak będziesz robił 2:3 i naświetlał 10x15 to też
    nie będzie dokładnie to co na wyświetlaczu, bo lab obcina po około 3 mm
    z każdej strony.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-01-31 14:23:05
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    JA napisał:

    > ŻEBY ZROBILI 4:3

    Czy Ty należysz do grona tych ludzi, którzy wiedzą lepiej od samych
    zainteresowanych co wolą, a czego nie?

    > A TELEWIZOR TO PEWNIE OD ZAWSZE MAJĄ 16:9

    A ryby w morzu raz dłuższe, raz szersze...

    > Zapytam jeszcze raz. Czy jak Twoi rodzice będą chcieli zrobić zdjęcie
    > 15x20 to specjalnie do tego użyją aparatu 4:3? A co z 13x18? Tu ciutkę
    > brakuje do 2:3, A 9x13? I tu też.

    Jeszcze raz Ci odpowiem - interesują ich proporcje kadru 3:2, a nie
    rozmiary dostępnych odbitek w labach. Jak sam zauważyłeś, można przyciąć
    takie 20x15, nanosząc nań kadr 3:2. Słowem, przycianie odbitki wchodzi w
    grę, jeśli kadr zachowuje proporcje 3:2.

    > Po prostu stwarzasz nieistniejący problem.

    Świetnie. Ktoś lubi zielone, a Ty mu mówisz, że jest w błędzie, bo co to
    za problem polubić niebieskie.

    bm

  • 23. Data: 2009-01-31 15:28:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-31 15:23:05 +0100, "blackmarry" <b...@o...pl> said:

    > Świetnie. Ktoś lubi zielone, a Ty mu mówisz, że jest w błędzie, bo co to
    > za problem polubić niebieskie.

    www.dpreview.com pięć minut szukania.
    <http://www.allegro.pl/item536084623_nowy_kodak_z861
    2_is_8612_sd1gb_gw24_fvat_od_s_s.html>

  • 24. Data: 2009-01-31 15:31:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

    > www.dpreview.com pięć minut szukania.
    > <http://www.allegro.pl/item536084623_nowy_kodak_z861
    2_is_8612_sd1gb_gw24_fvat_od_s_s.html>

    Przedwczoraj widziałem go w RTV AGD w koszach ze sprzętem wyprzedażowym
    w bardzo podobnej cenie. :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 25. Data: 2009-01-31 15:45:27
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    JA napisał:

    > www.dpreview.com pięć minut szukania.

    Dlatego właśnie pytam, czy może ktoś coś polecić (widział/używał/ma), bo
    znaleźć w necie to sobie umiem ;) Priorytetem jest możliwie najniższy
    poziom szumów - jeśli o niskim poziomie szumów mozna w tym przedziale
    (~500zł) mówić.

    bm

  • 26. Data: 2009-01-31 19:36:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Jan 2009 15:23:05 +0100, w <gm1nba$ng8$1@mx1.internetia.pl>,
    "blackmarry" <b...@o...pl> napisał(-a):

    > Świetnie. Ktoś lubi zielone, a Ty mu mówisz, że jest w błędzie, bo co to
    > za problem polubić niebieskie.

    Z pierwszego posta wynika, że problemem są ramki w 4:3, a nie że _koniecznie_
    ma być 3:2, racja?

  • 27. Data: 2009-01-31 19:49:48
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    JA wrote:
    > www.dpreview.com pięć minut szukania.

    http://www.allegro.pl/item536084623_nowy_kodak_z8612
    _is_8612_sd1gb_gw24_fv
    at_od_s_s.html

    Dosc tandetnie wykonany i z upierdliwa lampa blyskowa, wyskakujaca przy
    kazdym wlaczeniu aparatu (mechanicznie polaczona z wlacznikiem). Blah.

    Ja bym bral jakiegos Panasa.

    k,

  • 28. Data: 2009-01-31 21:39:37
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    r...@k...pl napisał:

    > Z pierwszego posta wynika, że problemem są ramki w 4:3,
    > a nie że _koniecznie_ ma być 3:2, racja?

    Masz rację, źle to ująłem.

    bm

  • 29. Data: 2009-02-01 17:43:29
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    blackmarry wrote:

    > Rzecz w tym, że to nie takie proste. W menu musi jeszcze być taka
    > mozliwość ;)

    To jeszcze policz propocje 9:13, 13x18, 15x21
    albo dokładniej
    89x127
    127x178
    152x217/210

    może doznasz olśnienia ;)

    --
    pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-02-02 07:25:45
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

    > Hmmm. Skoro piszecie, że u Was takiej opcji nie ma to sprawdze to jeszcze
    > raz jak wrócę do domu.

    Sprawdizłem i rzeczywiście pomyliłem się to nie jest 3:2 tylko 16:9

    Pozdrawiam
    Winetoo