  • 1. Data: 2009-01-30 18:51:20
    Temat: Tania lampa na wyzwalacz
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Witam,
    poszukuje taniej lampy na zdalny wyzwalacz, chciał bym żeby miała liczbę
    przewodnia min. 30 (przy 105mm) regulowaną ręcznie synchronizację błysku
    1/1 1/2 1/8 1/16 1/32 mile widziany jakiś dyfuzor bo chciał bym ją
    stosować pod parasolem. Musi to być lampa o która nie będę się bał,
    do 200zł. Wcześniej używałem kupionej na allegro 430EZ 480EZ
    ale niestety żarnik się w obu wypalił a Żytnia chce bagatela 250zł
    za wymianę, a ja obie lampy kupiłem za ~150zł

    Niestety nie widzę teraz żadnych EZ na allegro, dlatego pytam czy możecie
    coś polecić.

    Pozdrawiam.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com