  • 1. Data: 2009-01-30 13:17:22
    Temat: Kompakt do 500zł z 3:2?
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Jak w temacie. Aparacik dla ojca/matki z formatem 3:2, aby całe kadry
    mieściły się na odbitkach (bez marginesów, jak ma to miejsce w 4:3).
    Możecie coś polecić?

    bm

  • 2. Data: 2009-01-30 13:23:40
    Temat: Re: Kompakt do 500zł z 3:2?
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "blackmarry" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Aparacik dla ojca/matki z formatem 3:2, aby całe kadry
    > mieściły się na odbitkach (bez marginesów, jak ma to miejsce w 4:3).
    > Możecie coś polecić?

    Dowolny i po wypakowaniu z pudełka ustawić w menu format 2:3.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 3. Data: 2009-01-30 13:28:40
    Od: "maniac" <x...@U...chello.pl>

    > Dowolny i po wypakowaniu z pudełka ustawić w menu format 2:3.

    To zrób tak w Canonach.

    --
    maniac

  • 4. Data: 2009-01-30 13:31:26
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "maniac" <x...@U...chello.pl> napisał w wiadomości

    > To zrób tak w Canonach.

    W czym rpoblem. Mam w rodiznie trzy aparaty Canon aXXX i jeden IZUS i
    wszystkie tak mają ustawione.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-01-30 13:37:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Winetoo pisze:
    > Użytkownik "maniac" <x...@U...chello.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W czym rpoblem. Mam w rodiznie trzy aparaty Canon aXXX i jeden IZUS i
    > wszystkie tak mają ustawione.

    ???
    Właśnie sprawdziłem w A640 i wszystkie rozdzielczości to 4:3. W CHDK też
    nie widzę opcji zmiany proporcji do 3:2.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 6. Data: 2009-01-30 13:38:36
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Winetoo napisał:

    > Dowolny i po wypakowaniu z pudełka ustawić w menu format 2:3.

    Rzecz w tym, że to nie takie proste. W menu musi jeszcze być taka
    mozliwość ;)

    bm

  • 7. Data: 2009-01-30 13:53:49
    Od: "Jacek Kowalski" <j...@g...pl>

    blackmarry <b...@o...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie. Aparacik dla ojca/matki z formatem 3:2, aby całe kadry
    > mieściły się na odbitkach (bez marginesów, jak ma to miejsce w 4:3).
    > Możecie coś polecić?

    Radzę zmienić lab, bo taki co nie umie sobie poradzić z proporcjami 4:3 to
    musi pracować na starych , mocno wysłużonych maszynach bądź obsługa jest
    niedouczona i nie potrafi ustawić trybu 4:3 .

    Nigdy nie mam problemu z fotkami 4:3, tylko trzeba wybrać odpowiedni lab i
    powiedzieć, że mają robić tak jak jest bez żadnych zmian. I dostaję np
    odbitki 10x13.3cm, a jak mam wykadrowane 3:2 to dostaję odbitke 10x15cm - i
    nie widzę tu żadnego problemu z białymi paskami, maszyna tnie tak że żadnych
    pasków nie ma.

    Czyli nie rób sobie sztucznych problemów z poszukiwaniem kompakta 3:2.

  • 8. Data: 2009-01-30 14:02:07
    Od: "Tomasz W" <t...@u...edu.pl>

    > ???
    > Właśnie sprawdziłem w A640 i wszystkie rozdzielczości to 4:3. W CHDK też
    > nie widzę opcji zmiany proporcji do 3:2.

    Potwierdzam, A610 tez ma tylko 4:3 :(

  • 9. Data: 2009-01-30 14:35:56
    Od: Corvus5 <c...@e...net.pl>

    Tomasz W pisze:

    > Potwierdzam, A610 tez ma tylko 4:3 :(

    A510 ma 4:3 i 16:9 do wyboru z menu.

    --
    Corvus

  • 10. Data: 2009-01-30 14:37:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Corvus5 pisze:

    > A510 ma 4:3 i 16:9 do wyboru z menu.

    A640 ma tylko 4:3 i 16:9. Sprawdziłem na kalkulatorze wszystkie
    rozdzielczości i zawsze wychodziło 1,333333333, a w ostatnim 1,77777777
    (16:9).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.