  • 1. Data: 2009-01-30 11:22:35
    Temat: Jaki kupić aparat?
    Od: "muniek" <a...@w...pl>

    Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie wie
    co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

    Preferencje:
    Zasilany popularnymi paluszkami.
    Ładne zdjęcia w trybie AUTO.
    Cena w przedziale 300 - 800zł

  • 2. Data: 2009-01-30 11:38:37
    Temat: Re: Jaki kupić aparat?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego,
    > który nie wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

    Nadchodzacy Canonik A480 jest adresowany w ten segment.
    Podobno nawet cos tam w ramach prostoty obslugi poprawiali.

    > Preferencje:
    > Zasilany popularnymi paluszkami.
    > Ładne zdjęcia w trybie AUTO.
    > Cena w przedziale 300 - 800zł

    Powinien spelniac te wszystkie warunki.
    I najwazniejsze - mozna kupic w kolorze czerwonym ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-01-30 11:47:35
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

    takiemu nie warto

  • 4. Data: 2009-01-30 11:51:08
    Od: "muniek" <a...@w...pl>

    > takiemu nie warto

    Dokładnie.

  • 5. Data: 2009-01-30 12:00:41
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "muniek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

> [...]

    Jeśli priorytetem jest prostota obsługi to dowolny Canon A4xx lub A5xx -
    każdy potrafi to obsługiwać :-)
    Jeśli jednak ważniejsza jest funkcjonalność to polecam Panasonic LX8

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 6. Data: 2009-01-30 12:25:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    muniek pisze:

    > Dokładnie.

    Nie zgodzę się! Odmawiacie ludziom robienia pamiątkowych zdjęć tylko
    dlatego, że nie chce wchodzić w tajniki fotografii? A jeździć rowerem
    też zabronicie, jeśli ktoś od roweru oczekuje tylko, żeby można było
    wsiąść i pedałować i nie chce się zastanawiać jak operować przerzutkami ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 7. Data: 2009-01-30 12:41:42
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

    Wymagania małe więc może wyszukiwarka skapiec pomoże Ja bym dorzucił
    jeszcze optyczną stablilizację obrazu która MZ się przydaje to wypadnie ci
    kilkaset aparatów mniej do wyboru :)

  • 8. Data: 2009-01-30 12:59:11
    Od: Soltys <s...@n...com>

    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

> [...]

    Osobiscie moge polecic Canon A590IS, kupilem go zonie i jest z niego
    bardzo zadowolona. Zabralismy go ze soba na wakacje i musze przyznac,z
    ze jakosc zdjec z automatu jest bardziej niz zadowalajaca.

    Pozdrawiam,

    --
    Soltys

    "Free software is a matter of liberty not price"

  • 9. Data: 2009-01-30 12:59:49
    Od: "Jacek Kowalski" <j...@g...pl>

    muniek <a...@w...pl> napisał(a):

    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie wie
    > co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

> [...]

    A nie lepiej jakiś telefon komórkowy ze stajni Sony Ericson?
    No i można taki kupić za 1zł.

  • 10. Data: 2009-01-30 13:03:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    muniek pisze: