  • 71. Data: 2017-12-24 12:00:02
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Dec 2017 20:39:59 +0100, RadoslawF

    > Jak ty wierzysz w pierdoły że za dziesięć lat wprowadzą zakaz spalania
    > paliw stałych to twoja sprawa. Ale nie stosuj swoich pobożnych życzeń
    > jako argumentów w dyskusji.

    Mam wszelkie podstawy by twierdzić że taki zakaz będzie. Ku temu były
    podane przykłady z przeszłości. Ale i obecnie nie trzeba daleko szukać,
    wszelkie normy E w smrodach samochodowych ograniczające zanieczyszczenia są
    FAKTEM. Warunki techniczne nakazujące budować energooszczędne domy oraz
    ogrzewane nietrującymi ludzi źródłami ogrzewania są FAKTEM. Można tak
    wymieniać na pęczki zmiany prowadzące do ochrony ludzi, a ty dalej możesz
    żyć w swojej alternatywnej rzeczywistości gdzie nic się nie zmienia.

    > To dlaczego pomijasz taką istotną informację? Brak argumentów na
    > poparcie ekofaszyzmu i trzeba nagiąć rzeczywistość?

    Jak w innych miejscach, do tej pory uważanych za syfiaste, zrobi się
    czyściej to w końcu i tam się ludzie zeźlą i zażądają zmian. Także nic
    straconego, prace nad przepisami są prowadzone. To że ty o tym nie wiesz,
    bo jesteś skończonym ignorantem, niewiele tutaj zmienia.

    > Przenieś się na stałe tam gdzie podobno wszyscy o ekologię dbają.
    > Nie doczytałeś czy wiesz że z tym dbaniem to jak zwykle głównie
    > twoja fantazja?

    Taka sama moja fantazja jak z wyparciem smrodziarzy papierosowych z
    przestrzeni publicznej. Kiedyś też na "paru" było takich niewiernych jak
    ty, co twierdzili że zakaz palenia nie wejdzie w życie, jęczeli coś o
    ograniczaniu ich swobód, dodawali huralnie że puby i restauracje bez nich
    padną (lol). Dzisiaj zakazu nie ma, lokale nie poupadały, większość jest
    pełna że miejsca nie sposób czasem znaleźć. Palacze się kiszą w swoim
    smrodku. Ergo, ja nie będę się nigdzie wynosić tylko dlatego że jest pewna
    grupa samolubów co bardziej lubi kasę i samozadowolenie od zdrowia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2017-12-24 12:17:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Dec 2017 20:35:53 +0100, RadoslawF

    > Przeszkadza ci źdźbło w oku rozmówcy ale w swoim belki nie dostrzegasz.
    > I taka to z tobą rozmowa.

    Dostrzegam problem syfiastego powietrza które szkodzi ludziom.

    > Mnie jest bliżej do raju demokracji czyli do USA gdzie nikt nikomu
    > starych aut nie proponuje likwidować. Tobie jest bliżej do dyktatur
    > faszystowskich gdzie jeden palant uważa że ma prawo decydować za
    > wszystkich. W imię ich lub ogólnego dobra.

    ROTFL Nie masz widać zielonego pojęcia o USA. Tam po pierwsze często
    pierdnąć nie można swobodnie, po drugie tam nie mają problemu z jakością
    powietrza. Także strzelaj dalej.

    > A twoje to wciskanie podobieństwa do "prawa Godwina".

    To nie podobieństwo, tylko twoja charakterystyka toczka w toczkę. Godwin
    prewidział istnienie takich jak ty prawie 30 lat temu i widać miał rację.
    Luzerze.

    > Czekam aż najpierw wjedziesz swoim elektrykiem do rzeki.
    > I mam wrażenie że długo poczekam :-)

    Poczekasz, bo masz zerową moc sprawdzą w tym temacie.

    EOT Luzerze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 73. Data: 2017-12-24 14:57:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-21 19:55, Myjk wrote:
    > Thu, 21 Dec 2017 01:40:55 -0800 (PST), go!

    > Oczywiście że były bardziej funkcjonalne stąd wyparły konie, nawet pomimo
    > że spalinowce bardziej truły. Rzecz w tym, że wtedy o tym jeszcze nie
    > wiedziano

    teraz wiadomo duzo wiecej ale elektryki tez dopiero raczkuja...

    long-term effects remain to be found (although some theoretical bases
    and some experimental results point to the existence of potential
    hazardous effects [23]). [...] In general, exposure levels in EVs are
    low when compared to ICNIRP's and IEEE's recommended levels, but high
    when compared to other daily exposures such as those suffered at home or
    at work.

    https://www.intechopen.com/books/modeling-and-simula
    tion-for-electric-vehicle-applications/passenger-exp
    osure-to-magnetic-fields-in-electric-vehicles

    tak, cytowalem tendencyjnie

  • 74. Data: 2017-12-24 20:50:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-24 o 12:17, Myjk pisze:

    > Dostrzegam problem syfiastego powietrza które szkodzi ludziom.

    Ja dostrzegam u ciebie chęć decydowania za innych co będzie lepsze.

    > ROTFL Nie masz widać zielonego pojęcia o USA. Tam po pierwsze często
    > pierdnąć nie można swobodnie, po drugie tam nie mają problemu z jakością
    > powietrza. Także strzelaj dalej.

    W miastach mają. Ale strzelaj dalej.

    > To nie podobieństwo, tylko twoja charakterystyka toczka w toczkę. Godwin
    > prewidział istnienie takich jak ty prawie 30 lat temu i widać miał rację.
    > Luzerze.

    Takich faszystów jak ty poznaliśmy sporo wcześniej niż prawie 30 lat
    temu, i nie chcemy ich więcej.

    > Poczekasz, bo masz zerową moc sprawdzą w tym temacie.

    Ty też. Twoja moc "sprawcza" to szczekanie w usenecie faszystowskimi
    hasełkami o wprowadzeniu zakazów

    > EOT Luzerze.

    W takie cuda to ja nie wierzę.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2017-12-24 20:58:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-24 o 12:00, Myjk pisze:

> [...]
    > wymieniać na pęczki zmiany prowadzące do ochrony ludzi, a ty dalej możesz
    > żyć w swojej alternatywnej rzeczywistości gdzie nic się nie zmienia.

    O ile nikogo ne dziwi zakaz oddawania nowych zadymiaczy do użytku to
    likwidacja starych już istniejących może wyautowac partię która to
    poprze. I twoje podstawy do twierdzenia tego nie zmienią.

> [...]
    > straconego, prace nad przepisami są prowadzone. To że ty o tym nie wiesz,
    > bo jesteś skończonym ignorantem, niewiele tutaj zmienia.

    Skończonym ignorantem jest człowiek który twierdzi że przepisy zostaną
    zmienione a wnioskuje to na podstawie prowadzonych prac.
    Na temat opłaty abonamentowej też prace prowadzili, dwie ustawy
    przygotowali a potem się wycofali.

> [...]
    > smrodku. Ergo, ja nie będę się nigdzie wynosić tylko dlatego że jest pewna
    > grupa samolubów co bardziej lubi kasę i samozadowolenie od zdrowia.

    Ale to ty jesteś samolubem chcącym zakazać innym używania ich legalnie
    nabytej i zarejestrowanej własności. Nie dostrzegasz tego ignorancie?

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2017-12-25 12:03:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Istnieje róznica pomiędzy siedzieniem przy szambie a siedzeniem z
    > restauracji kiloter dalej wąchając zapachy kuchni, prawda? Pieprzenie
    > że cos jest wspólne jest również propagandą.

    Skoro ocieplenie klimatu jest globalne, to dlaczego zatruwanie już nie?

    > Działa tu prosta "logika
    > suwerena": skoro świat nie rozwiązuje problemów statków na mazut to
    > by pędziemy pierdzieć z wydechów w centrum miasta bo i tak trujemy
    > mniej wiec jestesmy usprawiedliwieni. Gratuluję.

    Nie, no możemy zamiast naprawiać już istniejące samochody, telefony,
    lodówki i wile innych urządzeń, kupować co rok, dwa nowsze,
    "ekologiczniejsze", bo większość syfiastych technologi wzięły na siebie
    jakieś babmusy.

    > Dostajesz rocznie wyższą dawke od źrodeł naturalnych niż to co
    > dostaleś po Czarnobylu.

    Ja nie piszę o promieniowaniu, tylko o promieniotwórczej chmurze
    pyłów/gazów, która podobno zasnuły wtedy pół Europy.

    > To ze jakiś idiota spanikował i pokazywal w
    > telewizji dzieci z dwoma głowami to jeszcze nie są FAKTY.

    Jak pokazał prawdę i nic nie zmontował, to to są fakty.

    > Wokół Czarnobyla urosła tak ogromna panika że oddalismy nasze reaktory
    > tylko dlatego że u sterów decyzyjnych stali puści tumaniści. Gdybysmy
    > mieli elektrownie w Żarnowcu mielibysmy *mniej* zanieczyszczeń w
    > powietrzu ze źródeł węglowych i być może uratowało by to tysiące. A
    > tak mamy patriotyczny wegiel, atomofobie i nudne statystyki gdzie
    > jacyś inni umierają. Dzień jak codzień. Dorzuć do pieca bo trzeba
    > pomoc górnikom.

    A czy to moja wina, że od 30-tu lat nie wybudowaliśmy żadnej elektrowni
    jądrowej?

    > Potrafimy wykryć bardzo małe wahania poziomu radioaktywności, daleko
    > poza zauważalnymi zmianami dla organizmów żywych. Co niby z tego ma
    > wynikać dla mazutu na statkach lub pierdzacych sadzą diesli?

    Nie wiem? Ty mi powiedz, dlaczego do dyskusji o zanieczyszczeniach z
    dizli wrzucasz coś o radioaktywności i atomofobii?

    > PS. Martw się lepiej o substancje radioaktywne wylatujące kominami po
    > spalaniu patriotycznym węgla a nie bredź o straliwym Czarnobylu.

    Na razie to ty bredzisz o straszliwym Czernobylu, nie ja.

  • 77. Data: 2017-12-25 16:04:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 12:03 PM, nadir wrote:
    > Skoro ocieplenie klimatu jest globalne, to dlaczego zatruwanie już nie?

    W samochodach elektrycznych nie chodzi o trucie globalne tylko lokalne.
    Trucie globalne rozwiązemy stawiając więcej czystych elektrowni. Trucie
    lokalne rozwiążemy sprzedając więcej samochodów z 10x mniejsza emisją gówna.

> [...]
    > lodówki i wile innych urządzeń, kupować co rok, dwa nowsze,
    > "ekologiczniejsze", bo większość syfiastych technologi wzięły na siebie

    Obawiam sie że odbłynąłeś daleko w krainę absurdu. Nikt nie każde
    (jeszcze) wyrzucać diesli na śmietnik. Wystarczy na początek nie
    promowac ich zakupu i nie przeszkadzać w produkcji elektryków.

    > Ja nie piszę o promieniowaniu, tylko o promieniotwórczej chmurze
    > pyłów/gazów, która podobno zasnuły wtedy pół Europy.

    Podobno. Jak byś doczytał a nie posługiał się ludową wiedzą to może
    miałbys pojęcie że ta "chumra" bylo gówno warta z punktu widzenia
    niebezpieczeństwa. Nawet PL. Ba, nawet na Białorusi była gówno warta.
    Skutki dlugofalowe: zerowe.

    Taka "chmura" była przed chwilą wypierdziana gdzieś w Rosji. Myslisz że
    powinniśmy ewakuować cała Europę? Ta "chmura" i ta w czarnobylu i obecna
    jest nieodróznialna od tła bez bardzo dokladnej aparatury pomiarowej. To
    że media o tym trabia to typowe dla debili dziennikarzy ktorzy spali na
    lekcach fizyki o ile je w ogóle mieli w liceach.

    > Jak pokazał prawdę i nic nie zmontował, to to są fakty.

    Nie pokazał prawdy. Użył propagandy zestawiając z sobą dwa niezależne
    zdarzenia. Wyimaginowane skutki promieniaowania w Czarnobylu były woda
    na młyn debili od teorii spiskowych. Prawda okazała się być absurdalna:
    nie ma mierzalnych skutków na dłuższa metę poza bezposrednim otoczeniem
    reaktora.

    > A czy to moja wina, że od 30-tu lat nie wybudowaliśmy żadnej elektrowni
    > jądrowej?

    Idiotów rozpowszechniających brednie o "chmurze z Czarnobyla" na pewno.
    W koncu to oni doporwadzili że banda rządowych tumanistów wstraszyła się
    suwerena i obecnie przyszły reaktor w Kartoszynie porasta krzakami.

    > Nie wiem? Ty mi powiedz, dlaczego do dyskusji o zanieczyszczeniach z
    > dizli wrzucasz coś o radioaktywności i atomofobii?

    Nie wrzucam nic o radioaktywności, to jakiś pustak przyplątał się w
    dyskusje ze swoją chmura z Czarnobyla. Elektronia atomowa pojawiła sie w
    dyskusji o tym co zrobić aby było ekologicznie GLOBALNIE. Samochody
    elektryczne pomagają w byci ekologicznym LOKALNIE.

    > Na razie to ty bredzisz o straszliwym Czernobylu, nie ja.

    Nic nie brędzę. W przeciwieństwie do wielu ludzi których spotkalem nie
    mam urojeń co do tego co się tam stało i jakie byly skutki.
    Najzwyczajniej zamiast roztrzasać to ze szwagrem przy grilu poczytałem
    sporo publikacji na ten temat.

  • 78. Data: 2017-12-25 16:52:37
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Trucie globalne rozwiązemy stawiając więcej czystych elektrowni. Trucie
    > lokalne rozwiążemy sprzedając więcej samochodów z 10x mniejsza emisją

    Czym proponujesz napędzać te czyste elektrownie, gazem czy uranem,
    których nie mamy?

    > Obawiam sie że odbłynąłeś daleko w krainę absurdu. Nikt nie każde
    > (jeszcze) wyrzucać diesli na śmietnik. Wystarczy na początek nie
    > promowac ich zakupu i nie przeszkadzać w produkcji elektryków.

    Ktoś już wcześniej napisał:
    "Jeżeli ktoś się zdecydował kupić diezla, to powinien od tego zapłacić
    karę, a nie dostać odszkodowanie.
    Odszkodowanie powinni dostawać codziennie wszyscy, którzy muszą oddychać
    trującymi wydzielinami z diezla.
    Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki."
    Czytasz czasem całe wątki czy tylko wybiórczo, to co ci pasuje?

> [...]
    > miałbys pojęcie że ta "chumra" bylo gówno warta z punktu widzenia
    > niebezpieczeństwa. Nawet PL. Ba, nawet na Białorusi była gówno warta.

    Co mam czytać jak ja doskonale pamiętam, to trąbiła propaganda PRL-u w
    tamtym czasie? Padały nawet stwierdzenia, że chmura ze zgniłego zachodu
    nadciągnęła, a jak było na prawdę, to przeciętny i nieprzeciętny
    obywatel nie miał pojęcia.

    > Idiotów rozpowszechniających brednie o "chmurze z Czarnobyla" na pewno.

    Jasne, dziś po trzydziestu latach wszyscy są mądrzy.

    > W koncu to oni doporwadzili że banda rządowych tumanistów wstraszyła się
    > suwerena i obecnie przyszły reaktor w Kartoszynie porasta krzakami.

    Od kiedy, to rządy przejmują się jakimiś suwerenami? Jakby chcieli/mogli
    uruchomić taką elektrownię, to byśmy ją już dawno mieli.

> [...]
    > dyskusji o tym co zrobić aby było ekologicznie GLOBALNIE. Samochody
    > elektryczne pomagają w byci ekologicznym LOKALNIE.

    Nie to jakiś pustak w wątku o "Dieselgate" przekonuje, że właściciele
    dizli są winni temu, że nie mamy jeszcze elektrowni atomowej.
    Też potrafię poubliżać, nawet jeszcze bardziej, ale z okazji świąt robię
    pas.

> [...]
    > mam urojeń co do tego co się tam stało i jakie byly skutki.
    > Najzwyczajniej zamiast roztrzasać to ze szwagrem przy grilu poczytałem

    Ciekawe jakie publikacji czytali niemieccy szwagrowie, że swoje
    elektrownie atomowe właśnie pozamykali?

  • 79. Data: 2017-12-25 17:33:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 4:52 PM, nadir wrote:
    > Czym proponujesz napędzać te czyste elektrownie, gazem czy uranem,
    > których nie mamy?

    Uran jest dostepny na wolnym rynku. Nasze zasoby wykopali sowieci. Na
    szczęscie ten wolny rynek to nie tylko Rosja a i tez nie kraje arabskie.
    Czyli nie dość że dostępny to jeszcze politycznie prawidłowy.

> [...]
    > Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki."
    > Czytasz czasem całe wątki czy tylko wybiórczo, to co ci pasuje?

    Po prostu nie pisze takich rzeczy. Mam odpowiadać za czyjeś poglądy?

    > Co mam czytać jak ja doskonale pamiętam, to trąbiła propaganda PRL-u w
    > tamtym czasie?

    Odrózniasz fakty od propagandy czy nie? PRL sobie bagatelizował problem
    z INNYM przyczyn niż fakty. To ze akurat były one zgodne, to się nie
    czesto trafiało w PRLu.

    Masz ciekawy sposób wnioskowania: skoro PRL głosiła ze to było niegroźne
    to NA PEWNO było groźne. Zaintertesuj się lepiej faktami zamiast
    potwarzać brednie i wyciągać wnioski na poziomie przedszkolaka.

    > Padały nawet stwierdzenia, że chmura ze zgniłego zachodu
    > nadciągnęła, a jak było na prawdę, to przeciętny i nieprzeciętny
    > obywatel nie miał pojęcia.

    I z tego nic nie wynika czy to skazenie bylo czy nie niebezpieczne.
    Najzwyczajniej nic. Patrzenie na swiat przez ideologie polityczną jest
    żałosne. Patrz przez fakty. Czarnobyl sprzedał w PL ułamki dawki jakiej
    dostajesz rocznie w promieniowaniu tła. Bój sie wyziewów z pieców
    opalanych weglem. Zabijaja skuteczniej. Nie ma znaczenie co wtedy
    propaganda pieprzyła. W zasadzie nie ma znacznie co pieprzy kiedykolwiek
    wliczając w to wszelkie formy wspóczesnej propagandy.

    > Jasne, dziś po trzydziestu latach wszyscy są mądrzy.

    Wtedy też byliby mądrzy gdyby tylko nie mentalność Rosjan który powoduje
    ze ukrywają wszystkie niepowodzenia a chwala sie tylko sukcesami. Nikt
    nie wiedzial czy to skażenie będzie sie eskalować czy nie. Nie było
    pewności co piznelo, gdzie i w jakiej skali. Chwile temu też coś
    wyciekło Ruskim i też ani słowa co się stało. Radzieckiego człowieka
    łatwo zastapić więc nie ma się co przejmować.

    Pamiętam jednak doskonale, lata 90. Gadam z kolesiem i slyszę "No
    pamiętam, panie, to od wschodu tako czarno chmura przyszła, wiater się
    zerwoł, psy szczekały, z tego Czarnobyla, potem Helenke to brzuch boloł
    ze dwa miesiące i poroniła, takie to było!". Tak wlaśnie wygląda wiedza
    suwerena na temat energetyki jądrowej i zagrożeń. Na bazie tego potem
    możesz spotkać na grupach dyskusyjnych ludzi nie mających pojecia jakąs
    krzywde robią rozpowszechniając te brednie o chmurach radioaktywnych co
    zatruły Europę. To kłamstwo, ale o tyle groźne że powoduje skutki
    polityczne i jest nie do wyplenienia jak już się rozprzestrzeni. Czego
    przykaldem jest że nawet w 2017 roku ktoś potrafi te brednie powtarzać
    na grupie zamiast ruszyć dupsko i poczytać choć wiki.

    > Od kiedy, to rządy przejmują się jakimiś suwerenami? Jakby chcieli/mogli
    > uruchomić taką elektrownię, to byśmy ją już dawno mieli.

    Nie mogli. Suweren na własne oczy widzial jak ze wschodu "czarno chmura"
    przyszła i kobiety poroniły a na bagnach pojawiły się Utopce. Jeszcze by
    premiera na widłach wynieśli jak by kontynuował program. Prawie 90%
    przeciwko to nie przelewki.

    > Nie to jakiś pustak w wątku o "Dieselgate" przekonuje, że właściciele
    > dizli są winni temu, że nie mamy jeszcze elektrowni atomowej.

    Masz popsute poczucie logiki. Nikt tutaj tak nie twierdzi. Właściciele
    diesli sa winni temu że smierdzi mi w mieście, wśród innych równie
    śmierdzacych źródeł. To że nie mamy elektrowni to powoduje że tworzymy
    prąd z węgla, dlatego u nas elektryki są mniej eko niż we francji.

    > Też potrafię poubliżać, nawet jeszcze bardziej, ale z okazji świąt robię
    > pas.

    Poubliżaleś już zdrowemu rozsadkowi piszac coś o skażeniu chmurą z
    Czarnobyla wiec nie ma juz żadnych reguł. Debilizm nalezy przydeptywać w
    zarodku, bo ani się nie obejrze a pojawi się pokolenie które czerpie
    wiedzę o faktach z internetu. Oh wait ...

    > Ciekawe jakie publikacji czytali niemieccy szwagrowie, że swoje
    > elektrownie atomowe właśnie pozamykali?

    Pewno te same co je często widuje w rożnych księgarniach, z okolic new
    age, albo równe takie jak "wielkie problemy wpółczesnej energetyki
    oczami szwagra na grilu" itp podobne bardzo istotne naukowe pozycje
    ktore kują wiedzę społeczną w ludowy sposób skuteczniej niż Łysenko.

    Na suwerena nie poradzisz. Aczkolwiek Niemcy przynajmniej zamykając
    atomy starają się coś robić z odnawialnymi. U nas suweren pierwszego
    sortu woli jednak palić węgiel zamiast stawiać pedalskie elektrownie
    sloneczne czy wiatrowe. Wstaliśmy z kolan i przynajmniej możemy
    zdecydować czy szlag nas trafi ze starości czy na raka płuc. Wybór raka
    wydaje się zdecydowanie bardziej patriotyczny (przynajmnniej dla ZUSu).

  • 80. Data: 2017-12-25 18:38:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, December 23, 2017 at 8:45:20 PM UTC+1, RadoslawF wrote:

> [...]
    -paliw-stalych-w-krakowie-od-2019-r/

    > I na wszelki wypadek zakaz ma wejść w życie po wyborach.
    > Dobrze napisałeś, zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Raczej wyborcow sie nie boja, bo wiekszosc jest za zakazem i mala szansa, zeby ktoras
    partia popierala palenie weglem, zwlaszcza, ze potencjalnych zainteresowanych jest
    malo:

    wg http://energetyka.wnp.pl/w-krakowie-zlikwidowano-w-2
    016-roku-4-2-tys-piecow-i-kotlow-weglowych,289830_1_
    0_0.html
    zostalo 16tys kotlow do wymiany

    Bardziej obawiam sie, ze sporo ich zostanie po tym terminie i skonczy sie chryja typu
    straz miejska kaze emerytow, co na wegiel ledwie maja, a na wymiane kotlow juz nie...
    i termin zakazy bedzie wielokrotnie przesuwany. Nikt nie bedzie w stanie tego zakazu
    wyegzekwowac...

    WS