  • 1. Data: 2017-12-18 23:43:16
    Temat: Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
    Od: Maciej Prus <m...@g...com>

    Padła mi skrzynia , więc kupiłem używaną skrzynie z reduktorem . Mechanik wymienił
    oleje (80 w 90) i poduszki i wszystko niby ok ale . Po odpaleniu na wciśniętym
    sprzęgle i wrzuconym luzie gdy puszczam sprzęgło auto rusza lekko do przodu
    kilkanaście centymetrów , poza tym wolniej się toczy . Drugie zdziwienie przy
    tankowaniu gazu . Do tej pory na zbiorniku 33 l przejeżdżałem około 300 km , teraz
    wyszło mi 265 km . Przypuszczam co może być przyczyną , ale chciałbym zasięgnąć
    waszej opinii . Pozdrawiam Maciek

  • 2. Data: 2017-12-18 23:56:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba bylo stara naprawiac.

  • 3. Data: 2017-12-19 11:07:23
    Temat: Re: Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
    Od: Maciej Prus <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 23:56:26 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Trzeba bylo stara naprawiac.

    Chciał , chciał starą naprawić ale w ŚCNS w Suchedniowie fachowcy orzekli że jest to
    baaaardzo nie opłacalne .

  • 4. Data: 2017-12-19 16:03:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To teraz z dwoch jedna moga zrobic jak by sie okazalo ze druga uwalona. Chociaz
    mozesz jeszcze dwie kupic zeby wyczerpac limit do trzech razy.... .

  • 5. Data: 2017-12-19 16:25:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >To teraz z dwoch jedna moga zrobic jak by sie okazalo ze druga
    >uwalona. Chociaz mozesz jeszcze dwie kupic zeby wyczerpac limit do
    >trzech razy.... .

    A adres fachowca, ktory naprawi za sensowne pieniadze dasz ?

    Bo inaczej to puste gadanie :-)

    P.S. Spalanie moze wynikac z tego, ze to jakis inny model skrzyni, o
    innym przelozeniu i teraz przeklamuje i predkosciomierz i drogomierz.

    J.

  • 6. Data: 2017-12-19 17:10:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze dam adres fachowca ktory naprawi za sensowne dla siebie pieniadze.

  • 7. Data: 2017-12-20 08:12:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Dec 2017 14:43:16 -0800 (PST), Maciej Prus napisał(a):

> [...]
    wyszło mi 265 km . Przypuszczam co może być przyczyną , ale chciałbym zasięgnąć

    Zapytaj na forum4x4.pl, tam nie ma Zenków "powiem, choć nie wiem"
    Kapelinderów vel Kogutków. A tematy mają obcykane.

    Nie wiem skąd jesteś, ale mogę Ci polecić serwis w Krakowie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl