    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 24 Dec 2017 12:17:07 +0100

    Sat, 23 Dec 2017 20:35:53 +0100, RadoslawF

    > Przeszkadza ci źdźbło w oku rozmówcy ale w swoim belki nie dostrzegasz.
    > I taka to z tobą rozmowa.

    Dostrzegam problem syfiastego powietrza które szkodzi ludziom.

    > Mnie jest bliżej do raju demokracji czyli do USA gdzie nikt nikomu
    > starych aut nie proponuje likwidować. Tobie jest bliżej do dyktatur
    > faszystowskich gdzie jeden palant uważa że ma prawo decydować za
    > wszystkich. W imię ich lub ogólnego dobra.

    ROTFL Nie masz widać zielonego pojęcia o USA. Tam po pierwsze często
    pierdnąć nie można swobodnie, po drugie tam nie mają problemu z jakością
    powietrza. Także strzelaj dalej.

    > A twoje to wciskanie podobieństwa do "prawa Godwina".

    To nie podobieństwo, tylko twoja charakterystyka toczka w toczkę. Godwin
    prewidział istnienie takich jak ty prawie 30 lat temu i widać miał rację.
    Luzerze.

    > Czekam aż najpierw wjedziesz swoim elektrykiem do rzeki.
    > I mam wrażenie że długo poczekam :-)

    Poczekasz, bo masz zerową moc sprawdzą w tym temacie.

    EOT Luzerze.

    --
    Pozdor
    Myjk