  • 1. Data: 2017-12-20 21:02:26
    Temat: Policjanci chcieli badać wariografem każdego zgłaszającego kradzież auta
    Od: j...@i...pl

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/absurdy,news,policjanci
    -chcieli-badac-wariografem-kazdego-zglaszajacego-kra
    dziez-auta,249047.html

    "Policjanci z Mokotowa dostali polecenie, by od każdego zgłaszającego
    kradzież samochodu pobierać zgodę na badanie wykrywaczem kłamstw. O
    odmowach mieli zaś informować... firmy ubezpieczeniowe. Z pomysłów
    wycofano się, gdy sprawą zainteresował się dziennikarz tvn24.pl.

    Policjanci przekazali nam pismo, które we wrześniu do swoich
    podwładnych rozesłał szef komendy rejonowej policji na warszawskim
    Mokotowie. To największa komenda w kraju, obejmująca blisko 400
    tysięcy mieszkańców Mokotowa, Ursynowa i Wilanowa. Pismo ma nagłówek
    "Bardzo ważne" i instruuje policjantów jak postępować przy
    przyjmowaniu zgłoszenia o kradzieży auta."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2017-12-21 07:23:58
    Od: p...@g...com

    -napisał podinspektor Mariusz Kaszowicz.

    Ja myślę że BSW powinno mu się przyjrzeć czy nie ma jakiś kontaktów z towarzystwami
    ubezpieczeniowymi

    http://www.policja.pl/pol/kgp/bsw/67855,Biuro-Spraw-
    Wewntrznych.html

  • 3. Data: 2017-12-21 08:42:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 07:23, p...@g...com pisze:

    > -napisał podinspektor Mariusz Kaszowicz.
    >
    > Ja myślę że BSW powinno mu się przyjrzeć czy nie ma jakiś kontaktów z towarzystwami
    ubezpieczeniowymi

    Pewnie takie ma.
    Problem jest w debilizmach jakie funkcjonują w Policji wprowadzane
    "prawem powielaczowym" przez komendantów.
    Miesiąc temu w moim województwie przyszły wytyczne że należy ścigać
    ludzi z wykrywaczami metalu. Aresztować, przesłuchać w międzyczasie
    zrobić rewizję w mieszkaniu. Podali nawet na jakie przepisy się
    powoływać.
    Teraz podobne gówno przyszło na sprawdzanie bagażników w autach
    w czasie kontroli. Policjant przestanie podawać podstawę prawną
    a tylko zasłoni się Kodeksem Drogowym.
    I takie kwiatki przychodzą miesiąc w miesiąc.
    Jak za komuny.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-12-21 11:08:56
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.12.2017 o 08:42 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Jak za komuny.

    Z tym, że za komuny to chyba tylko "organy państwa" mogły sobie pozwalać.
    A teraz podobno nawet prywatne organizacje mają prawo rewidować psie budy.
    Czy w przegrzebywaniu popiołu straży miejskiej ktoś pomaga - nie wiem.

    --
    SW3
    ----

  • 5. Data: 2017-12-21 15:33:09
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Dec 2017 08:42:43 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >ludzi z wykrywaczami metalu. Aresztować, przesłuchać w międzyczasie
    >zrobić rewizję w mieszkaniu. Podali nawet na jakie przepisy się

    Z czystej ciekawości: na jakie przepisy?

  • 6. Data: 2017-12-21 17:11:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 15:33, j...@i...pl pisze:

    > Z czystej ciekawości: na jakie przepisy?

    Nie robiłem kopi to nie zacytuje.
    Generalnie przepisy istniejące ale nie zawsze się odnoszące
    do tego przypadku.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-12-21 17:29:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2017 o 15:33, j...@i...pl pisze:

    > Z czystej ciekawości: na jakie przepisy?

    A co za różnica? Oni są państwowi, a państwo ma rację. W razie jakbyś
    uważał, że nie to możesz iść do państwowego sądu z państwowym sędzią,
    mianowanym przez państwowego ministra, którego szefem jest państwowy
    premier, który przez kolejnego państwowego ministra jest szefem
    państwowego kulsona. Jedynie obywatel jest tu antypaństwowy, bo
    przypierdala się do państwowego kulsona, zawracając głowę państwowemu itd.

  • 8. Data: 2017-12-21 19:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Dec 2017 15:33:09 +0100, j...@i...pl napisał(a):
    > On Thu, 21 Dec 2017 08:42:43 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    >
    > Z czystej ciekawości: na jakie przepisy?

    Sa na to przepisy, bieganie po polu z wykrywaczem metalu juz nie jest
    dozwolone.

    Nie pamietam - KK, czy jakas o ochronie zabytkow, o poszukiwaniach
    archeologicznych itp.

    J.

  • 9. Data: 2017-12-21 19:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2017 o 19:29, J.F. pisze:

    > Sa na to przepisy, bieganie po polu z wykrywaczem metalu juz nie jest
    > dozwolone.
    >
    > Nie pamietam - KK, czy jakas o ochronie zabytkow, o poszukiwaniach
    > archeologicznych itp.

    Ale samo posiadanie wykrtywacza na polu?

    Shrek

  • 10. Data: 2017-12-21 19:51:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Dec 2017 19:31:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale samo posiadanie wykrtywacza na polu?

    Pewnie bardzo latwo zakwalifikowac jako "szukanie z uzyciem".
    Albo sie powie "swiadkowie widzieli".

    J.